چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
کی‌روش به جوانان اعتماد کرد و نتیجه گرفت

آزمون: اطلاعی ازپیشنهاد15میلیونی والنسیا ندارم

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 527537
مهاجم تیم ملی فوتبال از ارائه پیشنهاد 15 میلیون یورویی تیم «والنسیا» به وی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: باید از کسانی که این مسأله را مطرح کرده‌اند درباره صحت و سقم و همچنین منبع خبر پرسید.
آزمون: اطلاعی ازپیشنهاد15میلیونی والنسیا ندارم

به گزارش جهان نيوز، سردار آزمون در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که با تقدیر از وی به عنوان افتخارآفرین گنبدی تیم ملی فوتبال همراه بود در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات با اشاره به صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که با تمام قدرت، بدون دغدغه و حتی بدون خوردن یک گل از حریفان راهی جام جهانی شدیم.
 
وی با بیان اینکه در جام جهانی 2018 روسیه بدون شک اولین هدف ما در تیم ملی اعم از بازیکنان و کادر فنی صعود از مرحله گروهی به مرحله حذفی است، تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران این قدرت را دارد که برای نخستین بار به جمع 16 تیم برتر جهان صعود کند و نمایش خوبی در مسابقات جام جهانی از خود به جا بگذارد.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال با اشاره طرح برخی مطالب در سایت‌ها و روزنامه‌ها مبنی بر ارائه پیشنهاد 15 میلیون یورویی تیم والنسیای اسپانیا به وی، خاطرنشان کرد: بنده شخصا از این موضوع بی‌اطلاعم و باید از کسانی که این مساله را مطرح کرده‌اند درباره صحت و سقم و همچنین منبع خبر پرسید.
 
آزمون با تأکید بر اینکه من فعلاً تمام تمرکزم را به صورت حرفه‌ای روی تیم «روستوف» روسیه قرار داده‌ام، ادامه داد: من با این تیم قرارداد دارم و اگر بخواهد مذاکراتی نیز با تیم جدید صورت بگیرد باید با نظر باشگاه و اطلاع آنها باشد و من هم تمام تلاشم را برای تیم فعلی‌ام انجام خواهم داد تا شرمنده هواداران و کادر فنی نشوم.
 
وی، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را یکی از عوامل موفقیت این تیم در مسابقات مقدماتی و ورودی جام جهانی دانست و تأکید کرد: کادر فنی از همان ابتدا با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بود بنا را بر اعتماد به جوانان قرار داد و بازیکنان جوان تیم ملی نیز پاسخ اعتماد مربیان تیم ملی را به خوبی و شایستگی دادند تا کی‌روش مزد اعتماد به جوانان را بگیرد.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال، صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی را یک موفقیت بزرگ ملی دانست و تصریح کرد: امیدوارم با ادامه روند رو به رشد خود در تیم «روستوف» و تیم ملی در مسابقات جام جهانی نیز جزو بازیکنان مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار بگیرم و افتخار حضور در تیم را در بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا نیز پیدا کنم.
 
آزمون با بیان اینکه من فوتبال را از 12 سالگی به صورت حرفه‌ای شروع کردم، اضافه کرد: از 15 سالگی به لیگ فوتبال روسیه رفتم و تمام تلاشم را از همان ابتدا برای حضور در تیم ملی و پوشیدن لباس پرافتخار این تیم متمرکز کردم و خوشحالم امروز این تلاش‌ها جواب داده است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *