پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۶
فروزنده مطرح کرد:

قوه قضائیه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ورود کند/ کسی جوابگوی تخلفات گسترده انجام گرفته در انتخابات شورای شهر تهران نیست

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 522683
قوه قضائیه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ورود کند/ کسی جوابگوی تخلفات گسترده انجام گرفته در انتخابات شورای شهر تهران نیست
به گزارش جهان نيوز، لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جزئیات شانزدهمین جلسه این جبهه اظهار داشت: شورای مرکزی برنامه منسجمی را برای آینده فعالیت جبهه به بحث گذاشت که مبنای حرکت این جبهه در اینده خواهد بود.

فروزنده افزود: جبهه مردمی به تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی می پردازدو زبان گویای مردم خواهد بود تا مطالبات بحق انها را از دولتمردان مطالبه و وعده‌های داده‌شده را پیگیری کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه مردمی یک حزب نیست بلکه تشکل فراگیری است که تمامی احزاب ،گروه ها ،شخصیت ها ونیروهای مردمی را که دل در گرو این انقلاب و مردم واعتلای کشور دارند در خود جای میدهد از این رو از همه افراد وجریان هایی که از جبهه بیرون هستند دعوت می کنیم تا در این جبهه حضور یابند و فعالیت کنند.

فروزنده با اشاره به نهضت روشنگری که قبل از انتخابات اغازشد، و برگزاری همایش‌ها، نشست ها و بهره گیری از فضای مجازی، برتداوم این کار تاکید کرد.

فروزنده گفت: جبهه در این مدت کوتاه توانست  با یک کار علمی، فراگیر وانقلابی، انسجام وهم افزایی بی سابقه ای در جبهه انقلاب پدید اورد که دراولین اقدام سیاسی خود یعنی حضور در انتخابات دستاوردهای ارزشمندی حاصل نماید رقابت با یک دولت مستقر که متاسفانه از همه امکانات دولتی بی محابا وبه طور غیر قانونی وهنجارشکنانه استفاده کرد، کار ساده ای نبود ما به دولت مستقری باختیم که از امکانات خود در انتخابات استفاده و تخلفات گسترده‌ای انجام داد و مدارک و اسناد آن نیز موجود است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از شورای نگهبان تقاضا می‌کنیم به طور دقیق مستندات تخلفات انتخاباتی را بررسی کنند، ما قائل به رفتار قانونی هستیم و آقای رئیسی هم به صورت قانونی شکایت کرده است. لذا باید شکایت ایشان به طور جد مورد بررسی قرار بگیرد.

وی درباره انتخابات شوراها در تهران، تأکید کرد: متأسفانه کسی جوابگوی تخلفات گسترده انجام گرفته و شکایات دوستان ما نیست، درحالی‌که وزیر کشور موظف است به تخلفات رسیدگی کند و جوابگو باشد، نمایندگان مجلس که مسئول نظارت بودند، وظیفه بررسی دارند،  ما از این رفتار گله مندیم و معتقدیم این رفتار  با حقوق شهروندی ادعایی انان متناسب نیست.

فروزنده با تأکید بر اینکه باید به این تخلفات رسیدگی شود و به صورت شفاف به مردم گزارش دهند، خاطرنشان کرد: اگربراساس نظر شورای محترم نگهبان تخلف وارد است باید با متخلف برخورد شود، انتظار از قوه قضائیه و دادستان این است که برای احقاق حقوق مردم و رعایت حق‌الناس وارد شده وبه تخلفات رسیدگی کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان گفت: ما با همه ظرفیت وتاحصول نتیجه این مسائل را  از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جوابگو نبودن جزو سنت این دولت است اما جواب خواهی نکردن مراجع ذیصلاح سوال برانگیز است.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینه
Iran, Islamic Republic of
مردم منتظر برخورد قوه قضائیه اند
Iran, Islamic Republic of
اگه صد بار دیگه انتخابات برگزار بشه اصولگرایان رای بیار نیستند. مردم هشیار شده اند. گذشت آن زمان که با صد هزار رای وارد شورا می شدید. گذشت ان زمان که با تحریم انتخابات شماها رای می اوردید. مردم با شرکت گسترده مانع از ورود امثال شماها به مراکز تصمیم گیری می شوند
Iran, Islamic Republic of
اشتباهات اصولگرایان را نه تایید نه نفی میکنم ولی تازه مردم فهمیدند اصلاح طلب یعنی چی
افشین
Iran, Islamic Republic of
شما درست میگویید ما باید پوست بیندازیم و بازی رو از نوع شروع کنیم ولی با تجربه بسیار زیاد که ما را زود به قله میرساند