پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

بوفون: یوونتوس تاریخ زیبایی نوشت

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 520757
جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که تیمش با کسب ششمین قهرمانی پیاپی در سری آ، یک تاریخ زیبا در فوتبال این کشور نوشت.​​​​​​​
بوفون: یوونتوس تاریخ زیبایی نوشت

به گزارش جهان نيوز، شاگردان مکس آلگری امروز با گل های ماریو مانژوکیچ، پائولو دیبالا و الکس ساندرو، 3-0 کروتونه را شکست داده و برای ششمین فصل پیاپی، فاتح اسکودتو شدند. این در حالی است که آنها چند روز قبل توانستند با پیروزی مقابل لاتزیو، کوپا ایتالیا را فتح کنند.
 
بوفون معتقد است که برتری یوونتوس در فوتبال ایتالیا برای مدت ها در ذهن هواداران فوتبال خواهد ماند.
 
او به اسکای اسپورتس گفت:" ششمین قهرمانی پیاپی در سری آ فوق العاده است. ما صفحات زیبایی نوشتیم که در کتاب تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند.
 
 
 

 
 
قهرمانی هرگز آسان نیست. ماندن در قله تنها با فداکاری و تعهد همه اعضای تیم به دست می آید."
 
یوونتوس فرصت دارد تا با پیروزی مقابل رئال در فینال چمپیونزلیگ، به یک سه گانه تاریخی برسد اما بوفون به هم تیمی هایش هشدار داد که نباید مغرور شوند.
 
" من در تمام طول هفته به فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال فکر می کردم. دوست ندارم در 39 سالگی باعث شرمندگی خودم شوم. بعد از آن نمایش بد مقابل رم، ما بار دیگر انرژی مان را پیدا کردیم."

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *