جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

توافق نهایی سپاهان با سه خرید جدید

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 520736
باشگاه اصفهانی در ادامه تحرکات خود در بازار تابستانی با سه بازیکن مورد نظر مربی کروات به توافق نهایی رسید.
توافق نهایی سپاهان با سه خرید جدید

به گزارش جهان نيوز، سپاهان که با تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار برنامه های زیادی برای فصل آتی دارد تا دوباره به جمع مدعیان قهرمانی بازگردد در روزهای گذشته تحرکات زیادی در بازار تابستانی داشت تا جایی که خر می رسد این باشگاه با سه بازیکن از لیست مورد نظر مربی کروات به توافق نهایی رسیده و تا پایان هفته جاری اسامی آنها را رسما اعلام خواهد کرد.

این سه بازیکن در پست مدافع مرکزی، مدافع کناری و مهاجم بازی می کنند و هر سه نفر نیز فصل گذشته در تیم های خود جزو مهره های کلیدی بودند که ظرف یکی دو هفته گذشته با مذاکرات جدی و محرمانه با سپاهان به توافق رسیده و به احتمال قطع به یقین فصل بعد با لباس زرد تیم محبوب نصف جهان در ورزشگاه زیبای نقش جهان به میدان خواهند رفت.
علاوه بر این سپاهانی ها در تلاش هستند تا با دو بازیکن دیگر که مشکل دریافت رضایتنامه از باشگاه های فعلی دارند نیز تا چند روز آینده به توافق نهایی برسند که یکی از این بازیکنان در لیگ دسته اول حضور داشته و دیگری از تیم های جنوبی راهی اصفهان خواهد شد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *