پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

MSN آماده برای یک تاریخ سازی دیگر

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 520449
بارسلونای لوئیس انریکه امشب برابر ایبار می تواند رکورد تاریخی بارسای تیتو ویلانووای فقید را بشکند.
MSN آماده برای یک تاریخ سازی دیگر

به گزارش جهان نيوز، بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان ایبار است و امیدوار به ورزشگاه لاروسالدا که مالاگا در آن بتواند با خلق یک شگفتی و شکست رئال، مانع قهرمانی کهکشانی ها شود.
جدا از اینکه بارسا امشب قهرمان شود یا خیر، این تیم می تواند یک رکورد جدید در تاریخ خودش به ثبت برساند.
 
 

 
 
فصل 2012-13 بارسا با هدایت ویلانووای فقید، توانست با 115 گل زده، رکورد گلزنی جدیدی در تاریخ بارسلونا ثبت کند و حالا بارسای انریکه که در حال حاضر 112 گله است، امشب با زدن 4 گل دیگر می تواند این رکورد را به نام خود کند.
 
بی شک امید اول گلزنی بارسلونا مثلث MSN خواهد بود. مسی، سوارز و نیمار، تاکنون در همه رقابت ها 105 گل به ثمر رسانده اند و با توجه به برتری 0-4 آبی اناری ها در زمین ایبار، به نظر نمی رسد تکرار آن نتیجه در نوکمپ کار چندان دشواری باشد.
 
با درخششی دیگر از MSN، بارسا می تواند از رکورد 115 گل زده عبور کند اما برای رسیدن به رکورد اسپانیا که در اختیار رئال مادرید است(121 گل)، کاری غیرممکن پیش رو دارد. امشب مسی هم می تواند کفش طلای چهارم خود را قطعی کند. او 35 گله است و نزدیک ترین رقیبش(باس دوست)، 31 گله.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *