جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توافق نهایی رئال و فلامینگو بر سر پدیده برزیلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 520444
به نظر می رسد که کار پیوستن وینیسیوس جونیور به رئال مادرید را باید تمام شده بدانیم.
توافق نهایی رئال و فلامینگو بر سر پدیده برزیلی

به گزارش جهان نيوز، دو هفته پیش بود که گلوبو اسپورته برزیل فاش ساخت که وینیسیوس از میان پیشنهادات خوبی که دریافت کرده بود، در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرده است. پدیده 17 ساله برزیلی با درخشش در رقابت های جوانان آمریکای جنوبی برای خود نام دست و پا و به خصوص توجه رئال و بارسا را به خود جلب کرد.
در ابتدا به نظر می رسید که بارسا در راه جذب این بازیکن از رئال پیشی گرفته اما در نهایت این کهکشانی ها بودند که موفق به راضی کردن وینیسیوس شدند.
 
 

 
 
طبق ادعای آس، شب گذشته توافقات بین دو باشگاه نهایی شد و وینیسیوس با رقم 45 میلیون یورو به رئال خواهد پیوست. از این انتقال 20 میلیون یورو عاید باشگاه برزیلی خواهد شد. قرار است نماینده رئال فردا راهی ریو شده تا آخرین جزئیات انتقال نیز به سرانجام برسد.
طبق ادعای این نشریه، انتقال وینیسیوس به رئال عصر فردا رسما اعلام شده و این بازیکن تابستان 2018( وقتی به سن قانونی برسد)به تمرینات پیش فصل رئال اضافه خواهد شد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *