پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

بقیه تسهیلات بانکی دست چه کسی است؟

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 518156
عضو ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با انتقاد از رفتارهای انتخاباتی دولت گفت: امروز با یک شارلاتانیزم سیاسی طرف هستیم.
بقیه تسهیلات بانکی دست چه کسی است؟

به گزارش جهان نيوز، الیاس نادران عضو ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی و استاد دانشگاه تهران، بعد از ظهر امروز در همایش نخبگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حامی رئیسی که در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز با یک شارلاتانیزم سیاسی طرف هستیم، اظهار داشت: امروز ما با میراث خواران دولت آقای هاشمی طرفیم و اعلام می کنیم که به عقب برنمی گردیم.
وی خطاب به دولت یازدهم گفت: کدام یک از مدیران شما در دولت آقای هاشمی مسئولیت نداشتند؟ شما به عقب برنمی گردید!؟
نادران با بیان اینکه سه سال کشور را معطل برجام نگه داشتند، خطاب به روحانی تصریح کرد: معلوم است شما و اخوی تان به میوه های برجام رسیدید، آیا مردم هم رسیدند؟ دولت دوازدهم دولتی است که مردم را به میوه های برجام خواهند رساند.
این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه معیشت مردم را برای اهداف سیاسی گروگان گرفته اند، اظهار داشت: آنچه که در برنامه های آقای رئیسی برای ایجاد شغل و رفع محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی برنامه ریزی شده، به عنوان یک خادم در حوزه اقتصاد عرض می کنم که همه آن اهداف دست یافتنی است؛ آنها که می گویند نمی شود، به این دلیل است که نمی توانند از کاخ هایشان بیرون بیایند.
نادران ادامه داد اگر از فرار مالیاتی دوستان و اطرافیان دولت بکاهید، منبع افزایش یارانه ها هم معلوم خواهد شد؛ آقای حسین فریدون! اگر یکی از وام های میلیاردی که رفقای شما گرفتند و بعضا فرار کردند، برگردانده شوند، منبع یارانه ها هم معلوم خواهد شد.
وی با اشاره به اظهارات روز گذشته جهانگیری در مناظره مبنی بر اینکه ۹ هزار میلیارد تومان وام ازدواج و ۱۷ زهار میلیارد تومان وام به صنایع داده شده است تصریح کرد: جمع این دو مبلغ می شود ۲۵ هزار میلیاردتومان؛ این نسبت به ۵۷۰ هزارم میلیارد تومان چقدر می شود؟ بقیه را به چه کسی دادید؟ نتیجه چنین وضعی می شود عبور بیکاری جوانان از مرز ۳۰ درصد؟
عضو ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با انتقاد از آدرس های غلط دادن به مردم به بهانه لغو کنسرت ها، تاکید کرد: اگر این دولت عرضه داشت که بیکاری جوانان را حل کند ما برایش مجوز می گیریم که برای شهرام شپره در میدان آزادی کنسرت بگذارد.

منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *