چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲

سفرهایی به نام مردم به کام روحانی!

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 517641
سفر کاری وزیر بهداشت به جنوب استان کرمان که به گفته خود آقای وزیر محروم‌ترین منطقه کشور است، دارای حاشیه‌های پررنگ تبلیغاتی و انتخاباتی بود.
سفرهایی به نام مردم به کام روحانی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در یک سفر کاری که دارای حاشیه‌های پررنگ تبلیغاتی و انتخاباتی بود به چهار شهرستان در جنوب استان کرمان که به گفته خود آقای وزیر محروم‌ترین نقطه کشور است، سفر کرد و پروژه‌های بهداشتی و درمانی را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.
 
حضور جوان سبزپوش با لباس‌های مندرس در حمایت از روحانی
موضوعی که در بدو ورود وزیر بهداشت به جیرفت چشم همه را به‌خود خیره کرده بود، حضور جوانی با وضع نامناسب و لباس‌های مندرس و به رنگ سبز بود که در محل تمام پروژه‌ها حضور داشت و شعارهایی در حمایت از دولت از جمله «هاشمی هاشمی، تشکر تشکر و حمایت از هاشمی حمایت از روحانیست» و ... سر می‌داد.

این جوان اجیر شده با یک دستگاه خودروی پراید در محل افتتاح و کلنگ‌زنی تمام پروژه‌ها حاضر می‌شد که موجب تعجب همگان حتی شخص جناب وزیر شده بود.

از حاشیه دیگر سفر وزیر بهداشت به جنوب کرمان فراخوان اجباری کارکنان مرکز بهداشت برای حضور در محل سخنرانی وزیر در محل مسجدالرسول جیرفت بود که برخی از کارکنان با نگرانی علت حضورشان را اصرار مسؤولان ارشد خود اعلام می‌کردند که عده‌ای نیز از وضعیت استفاده کرده و محل را ترک می‌کردند.

جلسه پرسش و پاسخی که به گزارش عملکرد دولت تبدیل شد
اما فرماندار جیرفت نیز که برای خوشامدگویی به جناب وزیر و سایر میهمانان پشت تریبون رفته بود از فرصت استفاده کرده و جلسه پرسش و پاسخ مردم با وزیر بهداشت برای رفع مشکلات را به ارائه گزارش عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف اختصاص داد که این اقدام نیز موجب نارضایتی مردم شده بود.

البته ناگفته نماند گه مسؤولان این جلسه را فقط برای پاسخگویی وزیر به مشکلات مردم برپا کرده بودند که در این زمینه هیچ اقدامی انجام نشد.

نوبت به سخنرانی وزیر هم که رسید در کمال ناباوری ایشان نیز با ابلاغ سلام روحانی به مردم به گزارش عملکرد پرداخت.

صرف نهار در ستاد انتخابات سلامت استان منطقه جنوب کرمان
در محل سالن صرف نهار وزیر بهداشت نیز یک بنر بسیار بزرگ با تصویر انتخاباتی روحانی با عنوان ستاد انتخابات سلامت استان منطقه جنوب کرمان در محل درب ورودی موجب تعجب همگان شد.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به مطالبات مردم در زمینه اشتغال فرزندانشان گفت: من وزیر کار نیستم و این موضوعات را با من مطرح نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *