شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱
میرسلیم در جمع مردم اسلامشهر:

۴ سال فرصت بالقوه کشور از دست رفت

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 517330
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد و بارها آمریکائی‌ها در عمل نشان داده‌اند که نمی‌خواهند ما به موفقیت برسیم گفت: حیف شد که ما ۴ سال از فرصت بالقوه کشور را از دست دادیم.
۴ سال فرصت بالقوه کشور از دست رفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید مصطفی آقا میرسلیم در جمع مردم اسلامشهر در مسجد حضرت علی‌النقی(ع) این شهرستان اظهار داشت:همه بزرگان مؤتلفه  که در شرایط سخت و سر پیچ‌های خطرناک در صحنه دفاع از انقلاب به یاری نظام  شتافتند، تصمیم گرفتند که برای دفاع از نظام و انقلاب بنده به میدان بیایم و من هم اطاعت کردم.
میرسلیم با اشاره به وضعیت کشور در دوران جنگ تحمیلی تأکید کرد: هر آنچه که تسلیحات نظامی در کشور داریم، امروز به دست جوانان ایرانی ساخته می‌شود در حالی که در ابتدای جنگ چیزی نداشتیم.

وی افزود: اعتقاد به خدا و اتکاء به نفس اقشار مختلف مردم ایران سبب شد، تا جوانان فهمیده و تحصیلکرده ایران اسلامی با پشتکار و فداکاری و بهره‌گیری از پتانسیل‌های بالقوه داخل کشور، علی‌رغم وجود تحریم‌ها تمام نیازهای کشور را تولید کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد و بارها آمریکائی‌ها در عمل نشان داده‌اند که نمی‌خواهند ما به موفقیت برسیم تصریح کرد: حیف شد که ما 4 سال از فرصت بالقوه کشور را از دست دادیم.

میرسلیم اظهار داشت: بیکاری رایج در کشور ما زمینه بروز بسیاری از مشکلات و افزایش آمار طلاق، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی شده که متأسفانه روز به‌روز شاهد افزایش آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب فرد اصلح بیان کرد: در آینده  اگر کسی که می‌خواهد سرکار بیاید و اداره امور کشور را  به‌دست بگیرید با مقام معظم رهبری فاصله داشته  باشد، قطعاً نه تنها کشور به سرانجام مطلوبی نمی‌رسد بلکه بر مشکلات کشور و مردم هم افزوده می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: من بر این مسئله باور دارم که اگر قرار باشد دولتی تشکیل شود، باید آدم‌های دستِ پاک، به کار گرفته شوند، نباید افرادی روی کار بیایند و مسئولیتی به آن‌ها داده شود که چشمشان  به جیب  مردم است؛ اگر به کسی که اهل کار نیست رأی بدهید، 4 سال دیگر کشور به عقب می‌رود، من به سال و ماه اعتقاد ندارم، بحث  100 روز و 200 روز و 4 سال نیست، در هر دقیقه و ثانیه برای خدمتگزاری به مردم فکر می‌کنم.

میرسلیم خاطرنشان کرد: کسی باید روی کار بیاید و سکان مدیریت و هدایت کشور را به دست بگیرد که  دارای صداقت و حسن‌نیت باشد و ضمن پاکدستی و مقید بودن به قانون و فرامین رهبری، به سمت اجرای فرامین رهبری و مفاد قانون اساسی نیز حرکت کند و با مقام معظم رهبری زاویه نداشته باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كسي بايد روي كار بياد و سكان اجرايي كشور را به دست بگيرد كه با كدخدا اميد نبندد بلكه به خدا و پشتوانه مردم و رهبري اميد داشته باشد نه به برجام و اروپا و امريكا و سرمايه هاي خارجي !!!
دولت كليد چهار سال مردم را معطل كرد تا برجام نكبتي مشكلات اقتصادي ما را حل كند چهار شال مذاكرات پوچ و بي حاصل و رفت و امد هاي مكرر و هزينه بر هيچ حاصل بده درد بخوري براي مردم نداشت فقط گردش و تفريح و گرفتن حق ماموريت دلاري و يورويي براي مذاكره كنندگان داشت و لا غير !!!!!!!