پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۱۳

وقاحت رسانه هاي حامي دولت در وارونه نمايي از اعتراض كارگران/ يورت گيت!

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 516740
فعالين سياسي اصلاح طلب به چنان استيصال و درماندگي گرفتار شده اند كه در تحليل هاي خود مرزهاي وقاحت و دررويي را پيموده اند و بدون توجه به حال و روز كارگران، به ستايش از اقدام رئيس جمهور محبوبشان پرداخته اند.
وقاحت رسانه هاي حامي دولت در وارونه نمايي از اعتراض كارگران/ يورت گيت!
گروه سیاسی جهان نيوز: دولت چهار درصدي هيچ ملجايي در ميان ضعفا و مستضعفين ندارد و پابرهنگان انقلاب با مشت آهنين پاسخ ياوه گويي ها و سخنان خلاف آنها را مي دهند.

به گزارش جهان نيوز، روزهاي تلخي در تاريخ جمهوري اسلامي در حال سپري شدن است. دولتي بر سر كار است كه به هيچ وجه حال و روز محرومين را درك نمي كند و همه آنها را تنها به شكل برگ رايي مي بيند كه قرار است نام حسن روحاني را بر روي آن بنويسند و ديگر هيچ!

آيا آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي اين بود كه دولت تدبير و اميد مستضعفين و پابرهنگان انقلاب را نااميد سازد و به شرايطي برسند كه كارگران جامعه حتي پول خريد دارو و نان را نداشته باشند. اوضاعي را به وجود آورند كه كارگر معدن از روي استيصال و نداري بر سر رئيس جمهور كشور فرياد بزند كه به خاطر نداشتن 10 هزار تومان نمي تواند فرزندش را براي درمان به دكتر ببرد.

كارگري در مقابل دوربين بغض گلويش بتركد و درد دل كند كه 4 سال است به پسرش قول خريد دو چرخه داده اما با حقوق ناچيز كارگري نمي تواند آن را بخرد و گريه كنان بگويد كه فرزندش به او مي گويد دروغ گو! آقاي روحاني و مسئولان دولتي كه قرار بود چنان وضع اقتصادي را سروسامان دهيد كه مردم از يارانه ها بي نياز شوند، چه جوابي براي اين بغض ها و گريه هاي داريد؟ چرا كاري كرده ايد كه مردم را از انقلاب نااميد كنيد؟ اين به معناي خيانت به آرمان هاي انقلاب، امام و خون شهدا است.

در حاليكه حسن روحاني روزها پس از فاجعه معدن زمستان يورت آزادشهر استان گلستان براي گرفتن عكس هاي انتخاباتي به آنجا رفت، گمان نمي كرد به جاي استقبال كارگران معدن و خانواده هاي آنها،‌ با اعترضشان روبه رو شود و بر سرش داد بزنند كه تا حالا كجا بودي آقاي ريئس جمهور؟ وقتي كه معدن فرو ريخت بر سر كارگران بي نواي معدن روحاني مشغول تبليغات و انتخابات بود و يك ثانيه هم امور انتخاباتي را تعطيل نكرد تا همراه با وزراي ميلياردي خود به معدن سر بزنند.

اعتراض كارگران معدن را بايد "يورت گيت"‌ناميد، چرا كه نسخه دولت زر و ريا را در هم خواهد پيچيد و امپراطوري رسانه اي آنها نيز واقعيت ها را تغيير نخواهد داد.

در همان ساعات اوليه پس از اعتراض كه خودروي حامل روحاني در ميان امواج اعتراضات مجبور به فرار از معركه شد. رسانه هاي اصلاح طلب و حامي دولت در شوك و سكوت مرگباري فرو رفتنند. باورشان نمي شد كه سناريوي آنها براي تبليغ و انحراف افكار عمومي از واقعيات معدن و حال روز كارگران به آنتي تزي عليه روحاني تبديل شود.

حتي صدا و سيما را نيز هماهنگ كرده بودند كه برنامه تبليغي رئيس جمهور در معدن را به صورت زنده پخش كنند ولي زمانيكه صداي اعتراض كارگران بلند شد، ديگر خبري از پخش نبود!

اما پس از ساعتي از سكوت مرگبار حاميان رئيس جمهور، توجيه ها و بهانه ها به تدريج بر روي شبكه هاي اجتماعي قرار گرفت و از حسن روحاني قهرماني ساختند كه جرات و جسارت رفتن به ميان داغديدگان را داشته است!

وقاحت و جاهل فرض كردن مردم را به حدي رساندند كه حقايق را كاملا منحرف ساختند و به خورد رسانه ها و حاميان شان دادند. در حاليكه براثر ناهماهنگي برخي از رسانه ها گاف هايي نيز داده شد و اعتراض و مطالبات خودجوش كارگران معدن را برنامه ريزي و شانتاژ شده از جاي ديگري دانستند!‌

حسام الدين آشنا و همراهان رئيس جمهور براي جمع كردن افتضاح يورت گيت، دست به كار شدند و با توييتر درماني سعي كردند تا واقعيت ها را لاپوشاني كند. اگر يكي از مصيبت ديدگان معدن تيتر روزنامه ها و سايت هاي حامي دولت را در دفاع از اقدام روحاني بخوانند، بدون شك داغشان تازه تر خواهد شد و ديگر به هيچ مسئولي اعتماد نخواهند كرد. انحراف واقعيت و سواستفاده از آن بدتر از ريزش آوار و پركشيدن معدنكاران بود.

فعالين سياسي اصلاح طلب به چنان استيصال و درماندگي گرفتار شده اند كه در تحليل هاي خود مرزهاي وقاحت و دررويي را پيموده اند و بدون توجه به حال و روز كارگران، به ستايش از اقدام رئيس جمهور محبوبشان پرداخته اند.

روحاني در رسانه هاي حامي به قهرمان حقوق شهروندي، دموكراسي و توجه به مردم ايران تبديل شده در حاليكه اگر هر يك از رقباي سياسي او مورد اعتراض كارگران قرار مي گرفتند، تبديل به فاجعه و بحران مي شد و رئيس دولت كارگروه و كميته ملي تحقيق و تفحص از ماجرا را تشكيل مي داد. به طور كلي همه چيز برعكس مي شد.

‍ژست هاي وقيحانه روشنفكري از سوي حاميان رئيس جمهور هيچ تناسخي با دردها و ناله هاي كارگران بي بضاعتي ندارند كه به خاطر سياست هاي اقتصادي دولت در ابتدايي ترين نيازهاي زندگي شان مانده اند. ولي نشان ديگري از  شكست طرح ستاد روحاني در ميان كارگران معدن، عصبانيت افسارگسيخته رئيس جمهور در اولين سخنراني پس از يورت گيت بود. وي در اروميه شديدا عصباني بود و با تهمت ها و توهين هايي به رقبايش تاخت. او از لاك دفاعي خارج شد تا گل هاي خورده اش را جبران كند و  به سوي رئيسي و قاليباف حمله كرد.

حملاتي كه ممكن است با ضدحملات وحشتناكي روبه رو شود. ضدحملات نه از سوي رقبا بلكه از سوي مردمي كه ديگر تحمل شعارها و دروغ ها با ژست اصلاح طلبي و روشنفكري را ندارند. روحاني به پايان خود نزديك مي شود و  تك دوره اي شدنش بد جور او را آزار مي دهد و به همين علت دست به انتحار زده است. انتحاري كه خود و آرزوهايش را نيز نابود خواهد كرد!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


M.sh
Iran, Islamic Republic of
ومکروا ومکراللّه واللّه خیر الماکرین.! اه مظلوم بدترین چیز ممکن هست که انسانی بهش گرفتار بشه. اه مظلومان پشت سر روحانیست.
علی
روحانی خودش هم فکر نمی کرد رئیس جمهور شود یعنی یک کابینه درس و حسابی انتخاب میکرد تمام توان اصلاح طلبان و کارگزار و تدبیر و ... همین است که عملکردشان را در این 4 سال بروز دادند و تمام فکرشان ثروت اندوزی برای خود و خویشانشان است جهت خوشگذرانی در کشورهای دیگر فراهم شدن رابطه با آمریکاه و غرب برای آنان سود دارد چون همه چیزشان از آنجاست (تحصیل - سرمایه گذاری از پول مملکت و...)روش آنان سرمایه داری به سبک اروپایی برای رسیدن به ثروت کلان برای خودشان و له شدن طبقه ضعیف و نوعی برده داری است .
سرور
Iran, Islamic Republic of
اینها غلام خان هستند نه غلام بادمجان.معلوم است حقوق نجومی می گیرند تا مجیز بگویند.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
بابا رفتنی بیخود دست پا میزند تا انجا که انقلاب را زیر سوال میبرد ومیگوید 38سال اعدام وزندان دیگر بس است انگار خودش سر سفره نبود واگه انقلاب نبود تو الان در روستا .... جمع میکرد پس ....کردی امام وانقلاب را زیر سوال بردی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
والا بخدا ، همین انقلاب باعث شد اینها آدم بحساب بیان اما حالا طلبکار هم هستن ، باید از این مملکت پاکسازی بشن
Iran, Islamic Republic of
رسانه های طرفدار دولت یه دونه پیام مخالف نظراتشون رو نمیزارن.مثل آقاشون تحمل انتقاد ندارن. بعون الله بیست و نهم آرزوشون تو چشمشون خشک خواهد شد!!
عرفان
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلب جماعت مگه بیشتر از این انتظار میره؟!
قبیله گرایانی که با تعصب کور سعی در مصادره به مطلوب کردن همه قضایا دارند. استاد وارونه نمایی اند. اصلا نونشون تو وارونه نمایی و فریب مردمه!

اما "مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین"
مردم خودشون صداقت رسانه ای رو بهتر از همه تشخیص میدند.
Iran, Islamic Republic of
کارگران با شرف معدن یورت جسارت شما در تاریخ ثبت خواهد شد.
جسارت شریف و صادقانه ی شما آغازِ پایان سلطه ی چهارساله ی فرعونهای انقلاب است.
۲۹ اردیبهشب آخرین مشت بر سینه ی روحانی به تبعیت از مشتهای کارگران غیور یورت.
مردم ایران، انقلاب سوم پیشاپیش بر شما مبارک
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
همه با هم، به مردم و اطرافیان بگوییم به روحانی نه بگویند، اگر دنیا را میخواهند، یا آخرت، فرقی ندارد. از او بدتر، خودش است.
حسن فریدون این همه سال در پست های امنیتی بوده و حتی در نماز جمعه تهران اعلام کرده بود که فلانی ها را در نماز جمعه اعدام کنیم تا درس عبرت برای دیگران باشد. فریدون جان به کجا چنین شتابان؟
United States
لعنت بر کذاب ها
Iran, Islamic Republic of
روحانی چنان پایش در گود فر رفته که خلاصی ندارد؛ واقعا اگر این انقلاب نبود الان روحانی چکاره بود؟برادرش چکاره بود؟ خونش درکدوم شهر وکجای اون شهر بود؟؛واقعا که بسیار قدر نشناس است؛ازقبل این انقلاب وخون شهدا به کجا رسیده وحالا؛ برای چند تا رای از تعدادی ضد انقلاب ؛چگونه دروغ وتزویر را وسیله ساخته!!!!!!