شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۳

گفت‌وگوی محمدجواد لاریجانی با صداوسیما با فشار دولت لغو شد

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 516085
برنامه کارشناس مطرح مسائل سیاست داخلی و امور بین‌الملل در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما با فشار برخی مسئولان دولتی لغو شد.
گفت‌وگوی محمدجواد لاریجانی با صداوسیما با فشار دولت لغو شد
به گزارش جهان نيوز، یک منبع مطلع در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در حالی که قرار بود محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و کارشناس مطرح مسائل سیاست داخلی و امور بین‌الملل به دعوت صداوسیما در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما حضور یافته و به تحلیل مسائل روز بپردازد، این برنامه با فشار برخی مسئولان دولتی به صداوسیما لغو شده است.
پیش از این نیز اخباری از گوشه و کنار مبنی بر فشارهای مضاعف برخی مسئولان اجرایی به صداوسیما برای حذف برخی برنامه‌های تبیینی (بدون هیچ‌گونه سوگیری انتخاباتی) در انتخابات به گوش می‌رسید. 
به گفته‌ این منبع آگاه، لغو حضور محمدجواد لاریجانی در برنامه امشب گفت‌وگوی ویژه در حالی است که بنا نبوده طی آن هیچ موضع‌گیری له یا علیه کاندیداهای انتخابات صورت بگیرد،  بلکه بنا بوده صرفاً به تحلیل مباحث و مسائل کلان داخلی و بین المللی پرداخته شود.
 برخی منتقدان، رویکرد صداوسیما به‌ ویژه طی هفته‌های اخیر را جانبدارانه و به سود حجت‌الاسلام روحانی و دیگر کاندیدای نزدیک به دولت می‌دانند و نسبت به آن معترض‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یا للعجب!
سرور
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما با آقای میرباقری و دوستان تبدیل به ستاد روحانی شده است اما مطمئنا جواب عکس خواهد داشت.خواهند دید.
مجید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جواد لاریجانی شخصیتی شناخته شده، شجاع و مطلع هستند. مطمئنا می توانند اطلاعات خوبی در اختیار مردم قرار دهند و دولتی ها از این موضوع نگرانند. بهرحال این گفتگو انجام نشد.
اما ما یک تقاضای دیگر از جناب جواد لاریجانی داریم: شما عنایت فرمائید به داداش خودتون جناب علی لاریجانی بفرمائید از دولت مستقر حمایت نفرمایند. مردم را سردرگم نکنند. حداقل اینکه سکوت کنند.