يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

وقتی کاندیدای پوششی از آمار صحیح خبر ندارد

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 515756
جهانگیری که وظیفه دفاع از عملکرد دولت را بر عهده دارد، آمارهای اشتباهی درباره حقوق معلمان ارائه کرد.
وقتی کاندیدای پوششی از آمار صحیح خبر ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ معلمان یکی از دلسوزترین و زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند که به لحاظ مالی و امکانات در مضیقه هستند. در مناظره امروز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، با اعلام آماری اعلام کرد: در دولت یازدهم دریافتی حقوق فرهنگیان به ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رساندیم، اما وضع معیشتی آنها مناسب نیست باید جدی کار کرد.
این آمار در حالی از سوی جهانگیری اعلام شد که وی وظیفه پوشش دادن رئیس جمهور در مناظره‌ها را بر عهده داشت و انتظار می‌رفت که آماری صحیح از سوی وی ارائه شود.

حسینعلی‌ امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور، در هفته معلم امسال توجه به معیشت فرهنگیان و معلمان را از جمله اولویت های مهم دولت تدبیر و امید خواند و گفت: میانگین حقوق فرهنگیان در دوره چهار ساله دولت یازدهم دو برابر شده است.
وی اضافه کرد: توجه به معیشت فرهنگیان محترم موضوعی بوده که در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده به نحوی که میانگین حقوق این عزیزان که در سال ۱۳۹۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود، امسال به دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *