پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۴
۷

انتقاد آشنا از سخنان افشاگرانه سازنده فیلم روحانی در ۹۲/دهباشی باید مسئولیت توهماتش را بر عهده بگیرد

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 515613
مشاور رسانه‌ای حسن روحانی تصریح کرد: اگرچه حسین دهباشی باید خود مسئولیت توهماتش را بر عهده بگیرد اما لازم است برای خودشیفتگی و جلب توجه هم حدودی قائل شود.
انتقاد آشنا از سخنان افشاگرانه سازنده فیلم روحانی در ۹۲/دهباشی باید مسئولیت توهماتش را بر عهده بگیرد
به گزارش جهان نيوز، حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی مطلبی در صفحه شخصی خود، نسبت به اظهارات اخیر حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی در سال 92، انتقاد کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

«بیانات چند سال گذشته آقای حسین دهباشی در باره نقششان در انتخابات 1392 نسبت اندکی با واقعیت دارد. اگرچه ایشان باید خود مسئولیت توهماتشان را بر عهده بگیرند اما لازم است برای خودشیفتگی و جلب توجه هم حدودی قائل شوند.»

حسین دهباشی اخیرا گفته بود: « هیچ کس تصور نمی‌کرد آقای روحانی رئیس‌جمهور شود بنابراین کسی اطراف او نبود چون  کسی احتمال نمی‌داد رئیس جمهور شود لذا من رئیس تبلیغات شدم؛ چون کسی طمع در این نداشت که با آقای روحانی عکس یادگاری داشته باشد چون تصور نمی‌کرد اقبالی داشته باشد.»

سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی با این بیان که متن‌های سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی را در سال 92 می‌نوشته است، اضافه کرده است: 28ــ27 جمله طراحی شده بود که قرار بود آقای روحانی بگوید، مثلاً جمله "هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم" را من طراحی کرده بودم و می‌خواستیم به هر صورت که شده آقای روحانی بگوید. همچنین من جمله "من سردار نیستم، وکیلم" را طراحی کرده بودم که آقای روحانی کمی آن را اصلاح کرد و گفت: "من سرهنگ نیستم، حقوقدانم" این جملات برای من بود.

دهباشی همچنین به روز حضور حجت‌الاسلام روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو اشاره می‌کند و می‌گوید: در این برنامه بنایمان این بود که وقتی مقابل آقای عابدینی (مجری) قرار گرفت، هرچه عابدینی می‌گوید رها کنیم و به تلویزیون حمله کنیم.
وی در ادامه گفته بود:: اگر سال 92 برمی‌گشت فیلمی برای روحانی نمی‌ساختم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اطلاعاتی های سابق در نقش روشنفکران
Iran, Islamic Republic of
اطلاعاتی های سابق در نقش روشنفکران
Iran, Islamic Republic of
این هم یکی مثل حجاریانه منتها کم عقلتر
Iran, Islamic Republic of
جناب آشنا مردم خوب میدانند که اگر به حرفهای شما گوش ننند مستوجب چه توهین ها و فحاشی‌هایی هستند... اما کسی از یک دولت تماما امنیتی و سرکوبگر هراسی ندارد
احمد
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش آقاي آشنا ماحاميان روحاني هستيم وبه او راي مي دهيم اما نه روحاني شما ،روحاني واقعي كه نامش راعاريه نگرفته باشد .روحانيي كه سيد و از تبار ابراهيم و از قضا همنام ابراهيم است پس سلام بر ابراهيم!
Iran, Islamic Republic of
یکی از کارهای روزمره شماها خطاب کردن دیگران به آن چیزهایست که خودتون بیشتر لیاقتش رو دارین
از نظر شماها واقعیات توهماته و همه در نظر شما حتی کاندیدهای ریاست جمهوری هم بی سواد و بی اطلاع هستن. این نوع حرفها از شماها بعید نیست.
بهتر از کسی کمک بخواین تا خودتونو از توهمات خارج کنه.
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
اینکه انسانی مثل همه ما ،دچار اشتباه در تشخیص بشه عادیه ،ولی اینکه اونقدر مرد باشه که اشتباهش رو بپذیره وسعی در جبرانش داشته باشه ، مختص کسانیست که واقعا حقیقت براشون مهمتر از قبیله ومنافعشون است.به جای تیکه انداختن ،ازشون درس بگیر.