يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۲
۱

دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 515372
به بدخواهان جبهه انقلاب میگویم که برادر عزیزمان جناب آقای قالیباف بصورت جهادی کمر بسته به شیوه خود زمینه برچیدن دولت پیر و خسته و ناکارآمد را فراهم نماید و قطعا در این مسیر ماجور است.
دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد

به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه در فضای مجازی مطلبی به نقل از جعفر فرجی رئیس ستاد اقشار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تخریب دکتر محمدباقر قالیباف منتشر شد، وی در واکنش به این تخریب ها یادداشتی را منتشر نمودند که به شرح زیر است:
هفته های پیش وقتی در ستاد مهندس بذرپاش بودم مطلبی را از سر دلسوزی در خصوص ظرفیت و توان بالای مدیریت جهادی آقای قالیباف نوشتم که بعد از گذشت چند هفته به خیال ایجاد انشقاق در جبهه انقلاب و با نام عنوانی در ستاد حاج آقای رئیسی توسط برخی رسانه های بدخواه قسمتی از آن امروز باز نشر شده است.
بنده مطلب گذشته را که در موقعیتی متفاوت بود جهت جلوگیری از سوتقاهم ها حذف کردم و به بدخواهان جبهه انقلاب میگویم که برادر عزیزمان جناب آقای قالیباف بصورت جهادی کمر بسته به شیوه خود زمینه برچیدن دولت پیر و خسته و ناکارآمد را فراهم نماید و قطعا در این مسیر ماجور است.
مشی ، مرام و شخصیت سید ابراهیم رئیسی و ستادهای ایشان تاکید بر هم افزایی و رعایت اخلاق است که به خوبی در مناظرات آشکار شد و همین موضع ایشان است که سبب رشد آرا و استقبالهای چشمگیر و کاهش آرا منفی برآمده از تبلیغات دشمن شده است.
ان شالله کل جبهه انقلاب و تمام ستادها دست به دست هم داده اند تا بنویسند:
دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
Iran, Islamic Republic of
"دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد"
شعار انتخاباتی خوبیه ها