جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۳
وعده دیگری که انکار شد:

چرا روحانی وعده چهار میلیون شغل را انکار کرد؟

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب: 514059
رئیس جمهور برای دومین بار وعده‌های خود را انکار کرد و در پاسخ به دکتر قالیباف این ادعای خود را منتسب به سایت‌های گمنام عنوان کرد.
چرا روحانی وعده چهار میلیون شغل را انکار کرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ بسیاری از وعده های ریز و درشتی که حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی روی آنها مانور کرد، امروز، پس از چهار سال فعالیت، قابلیت بازخوانی دارد. وعده‌هایی که بعدها روحانی و بسیاری از دولتمردان به عملی نشدن آنها اذعان کردند.
 
یکی از وعده‌های روحانی، رفع بیکاری از طریق وارد کردن ۱۰ میلیون توریست بود. روحانی در فیلم انتخابانی خود سعی می‌کند با یک راه‌حل بسیار ساده! مشکل پیچیده بیکاری را حل کند. وی درباره بیکاری می‌گوید: «ما سه میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور داریم. اگر ۱۰ میلیون توریست وارد کشور شود، ۶/۱۳ میلیارد درآمد ارزی و چهار میلیون شغل ایجاد می‌شود. با یک حرکت صحیح می‌توانیم بیکاری را حل کنیم.»

اگر این وعده روحانی با وضعیت فعلی مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که آمار بیکاری چندان هم کاهش پیدا نکرده است. مرکز آمار در زمستان ۹۵، آمار بیکاری را ۳/۱۹۸/۷۵۸ اعلام کرده است و این آمار شان می‌دهد که وعده روحانی برای حل مشکل بیکاری و ایجاد ۴ میلیون شغل، وعده‌ای پوشالی بوده است.
 
اما رئیس جمهور در برنامه مناظره انتخاباتی شبکه یک برای دومین بار وعده‌های خود را انکار کرد و در پاسخ به دکتر قالیباف این ادعای خود را منتسب به سایت‌های گمنام عنوان کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته ممکنه مشکل حافظه داشته باشه اما اگه مشکل حافظه داره چرا دستش میرزه؟
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
اخه کجای این وعده هستش؟من طرفدار رییسی هستم که با اخلاقش نشون داد انسان بسیار شریفی هستش و دنبال قدرت به هر قیمتی نیس. این یک جمله شرطی هستش و اصلا توش وعده نیس. انصاف رو رعایت کنیم بخدا خیلی از مشکلات کشور حل میشه
Iran, Islamic Republic of
اين همه بي اخلاقي براي چي فقط براي كسب قدرت!!!
كجاي اين جمله كه آقاي روحاني قول بود. يك جمله شرطي گفتن و بيان كردن بايد به سمت حل مسئله توريست بريم و جذب اون بريم تا از اين فرصت بتونيم ايجاد ٤ ميليون فرصت شغلي كنيم.
البته دوستان خواب نيستن، خودشون رو زدن بخواب و ما فقط ميتونيم تاسف بخوريم