جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۴
۳
مهدی محمدی؛

قالیباف نشان داد مرد دوران جدید است

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب: 513939
قالیباف امشب نشان داد مرد این دوران جدید است و کنار هم ایستادن کسانی چون او و رییسی به زودی روزنه ای به روشنایی خواهد گشود.
قالیباف نشان داد مرد دوران جدید است
به گزارش جهان نيوز؛ مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت: انگار دوره قالیباف ها تازه رسیده است. روزگاری به مردم گفته می شد کلا تا مشکل هسته ای حل نشود، کاری از کسی برای حل مشکلات کشور ساخته نیست. و اضافه می کردند توافق که بشود کشور گلستان خواهد شد. بعد که توافق حاصل شد، مردم دیدند برجام معجزه ای نکرد و تبدیل برجام به رفاه، مردی دیگر و روحیه و رویه ای دیگر می خواهد. از آن روز بود که دوره روحانی تمام شد.

مردم فهمیدند روحانی مرد توافق است نه کار و رفاه. شاید زمانی دیگر اگر دوباره بده بستانی لازم آمد کار کشور به امثال روحانی بیفتد اما تا اطلاع ثانوی که مملکت لنگ کار است، دوره امثال روحانی گذشته است. قالیباف امشب نشان داد مرد این دوران جدید است و کنار هم ایستادن کسانی چون او و رییسی به زودی روزنه ای به روشنایی خواهد گشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه این توافق هم که یک توافق خوب نبود توافق بد بود،خوب بود که جناب محمدی به این هم اشاره می کردید.
این یک توافق ننگین بود.
Iran, Islamic Republic of
..تااطلاع ثانوی که مملکت لنگ کاراست،دوره امثال روحانی گذشته است...
بسیارزیبا گفتند.
ضمنا آقای قالیباف کوبنده وبسیارعالی ظاهرشد.
اگر خالصانه کارکنند ومنیتها راکنار بگذارند وملت نیز خالصانه به میدان بیاید،"خداهم برکت داده "و کار تمام است.ان شاءالله
"علی برکت الله.".
شریف
Iran, Islamic Republic of
قالیباف البته حیا کرد ، در جواب حهانگیری میبایست بگوید؛ طرفداران فتنه سبز اکنون در ستاد کدام نامزد هستند، یا اینکه چگونه، در مناظره دو نفره ، از عملکرد دولت دفاع میکنید ، این بی انصافی را در وقت نامزدها انجام میدهید و حرف از عدالت میزنید، یا اینکه اصلاح طلبان چه کردند با کشور در دوران فتنه و هزاران نکته دیگر از این دست...