سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۳
سعید جلیلی‌ در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی:

مدعی‌ تدبیر بگوید در ۴سال‌ گذشته چه‌ کرد

دولت در مسائل اقتصادی و سیاست خارجی رویکردی رومانتیک دارد
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 513901
‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفکر انقلابی نشان می‌دهد که می‌تواند در عرصه‌های مختلف موفق شود، گفت: دولت در مسائل اقتصادی و سیاست خارجی رویکردی رومانتیک دارد.
مدعی‌ تدبیر بگوید در ۴سال‌ گذشته چه‌ کرد
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی در اجتماع پرشور حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در همدان با بیان اینکه همدان معطر به عطر شهیدان، مجاهدان و رزمندگان بزرگی است که نام آنها افتخارآفرین است، اظهار داشت: وقتی در خاطرات بزرگان و شهدای این استان تأمل می‌شود بی‌اختیار برابر آن فرهنگ و خانواده‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم که چنین عزیزانی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
 
وی گفت: اگر کسانی می‌خواهند مدعی تدبیر شوند، باید تدبیر خودشان را با استعدادها نشان دهند و بگویند در چهار سال گذشته چه کرده‌اند و می‌خواهند در چهار سال آینده چکار کنند.

جلیلی گفت: کسانی که می‌گفتند هم باید چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ زندگی، امروز می‌گویند طرف مقابل نه تنها به روح برجام بلکه به متن برجام هم عمل نمی‌کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هم چرخ سانتریفیوژها رو پنچر کردند و هم چرخ کارخانه ها .
Iran, Islamic Republic of
مدعی تدبیر
دروغگویی مکار بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
خرابکاری شما در دوران چهار سال حکومتتان انقدر زیاد است که سالها طول میکشد تا یک حکومت مردمی بتواند فقط انرا صاف کند .