جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳
۴

دشمنان انقلاب چه ویژگی در روحانی دیده اند که مجذوبش شده اند!؟

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 513868
سطح سخیف و کثیف ادبیات این رسانه ها نشان از کینه ورزی و دشمنی آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما باید این سوال را از حسن روحانی و یارانش پرسید که چه اقدامات و فعالیت هایی در طول این سال ها انجام داده اند که دشمنان را به خود امیدوار ساخته اند.
دشمنان انقلاب چه ویژگی در روحانی دیده اند که مجذوبش شده اند!؟
گروه سیاسی جهان نيوز: در دور جدید انتخابات اتفاقات جالبی در حال رخ دادن است و جبهه هایی تشکیل شده که به نظر می رسد تکلیف چند دهه ایران را مشخص می کند.

به گزارش جهان نيوز، عملکرد ضعیف و ادمه رکود اقتصادی در دولت یازدهم بسیاری از چهره های مطرح کشور را بر آن داشت تا برای نجات ایران از بحران های اقتصادی و اجتماعی پا در میدان رقابت با حسن روحانی در انتخابات دوازدهم بگذارند. این عصاره مردمسالاری جمهوری اسلامی است که مانع دیکتاتوری و تک روی روسای جمهور می شود و آنها را برای انتخاب مجدد به اعتماد دوباره افکار عمومی و پاسخگویی در مقابل رقبای خود مجبور می سازد.

به هر حال رقابت ها با 6 نامزد شروع شده که از همان ابتدا یکی از آنها یعنی اسحاق جهانگیری نامزد نیست تنها یار کمکی روحانی برای گزارش دهی و آماردهی و همچنین تقابل با دیگر رقبا است. بنابراین باید انتخابات را 5 نفره نامید. ولی در کنار تمامی این تفاسیر، یکی از پدیده های اصلی این انتخابات شبکه های اجتماعی و نقش آن در پوشش تحولات و حمایت از نامزدهاست.

از انتخابات مجلس دهم که شبکه اجتماعی تلگرام و به دنبال آن اینستاگرام، انتخابات را گرم تر کرد تا به امروز نقش آن بر کسی پوشیده نیست. ایران بیشترین تعداد کاربران  شبکه تلگرام را در جهان دارد. فرصت پیش آمده باعث شده تا دشمنان انقلاب و نظام نیز با راه اندازی کانال های و صفحاتی در شبکه های اجتماعی در میان مخاطبان ایرانی به دنبال جذب مخاطب باشند. اتفاق جالبی که روی داده این است که شبکه هایی مانند آمد نیوز و حتی برخی از کانال های هوادار سلطنت طلبان، به عنوان حامیان حسن روحانی عمل می کنند و برنامه های انتخاباتی او را منتشر می سازند.

کانال تلگرامی آمد نیوز که یکی از این دست رسانه های حامی روحانی است، تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی را با توهین ها و تهمت های بی اساس نواخته است. روزی نبوده که این رسانه ضد انقلاب ارکان نظام را فحش باران نکند.

سطح سخیف و کثیف ادبیات این رسانه ها نشان از کینه ورزی و دشمنی آنها علیه  نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما باید این سوال را از حسن روحانی و یارانش پرسید که چه اقدامات و فعالیت هایی در طول این سال ها انجام داده اند که دشمنان را به خود امیدوار ساخته اند.

آقای روحانی و مشاوران امنیتی اش مانند حسام الدین آشنا که به هر اقدامی برای بر هم زدن مناظرات و تخریب رقبا دست می زنند، چرا این خط تخریبی با مخلوطی از دشمنی و کینه نسبت به ولایت فقیه و نظام می بایست در کانال های لجن پراکن و منافق دنبال شود!؟

این سوالات جدی است که روحانی باید به عنوان رئیس جمهور کشور 80 میلیونی و نماینده این ملت به آن پاسخ دهد که چرا هرگز از حامیانی که در روسپی خانه های لندن و کمپ های منافقین در سراسر اروپا گرفته تا مزدوران و خائنین سلطنت طلب و تجزیه طلب در آمریکا و کانادا حضور دارند، تبری نجسته است!؟

آیا حفظ قدرت به هر قیمتی به چنین بی آبرویی هایی می ارزد!؟ دشمنان انقلاب چه ویژگی در روحانی دیده اند که مجذوبش شده اند!؟

حداقل کاری که اطرافیان و مشاوران روحانی در برخورد با کانال ها و شبکه های ضد انقلابی که در عین حال حمایت از روحانی به فحش باران نظام و رهبری می پردازند این بود که در مقابل آنها موضع گیری سختی بگیرند و با بیانیه ها و اظهارات قاطع از حمایت آنها از روحانی انزجار بجویند.

اگر عمل این رسانه ها تفرقه افکنی نیز بود، حامیان روحانی می توانستند در برابر آنها موضع بگیرند ولی این عمل صورت نگرفته و نخواهد گرفت چرا که انتخابات نزدیک است و جذب برخی آرای خاموش و خاکستری به هر قیمت در سرلیست برنامه های یاران دولت قرار گرفته است حتی اگر این آرا از منجلاب تفرقه و کینی و دشمنی ضدانقلاب و منافقین گرفته شود!

و چه نکته بینانه آن پیرفرزانه انقلاب به مسئولان گوشزد که اگر دشمن به شما لبخند زد بدانید عیبی در کار شماست! ولی گوش شنوا در این بازار مکاره انتخابات در گرانی است که فعلا در دسترس نیست و تنها حفظ قدرت است که همه بی اخلاقی ها را توجیه می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیروس
Iran, Islamic Republic of
خیلی چیزا دیدن مثلا این چهار سال ی ماهواره هم نفرستاد یا مثلا بهترین آدمشو گذاشت مسول محیط زیست که عکس فتوشاپ امروز روزنامش چهار سال قبل و امسال مقایسه میکنه در حالیکه سمت چپ عکس فتوشاپ کشتی و رودخانه که قایق توشه تابلوه
Iran, Islamic Republic of
پر حرفی و کم عملی، پرادعایی و کم کاری و ....
حسن
Iran, Islamic Republic of
مدام گفتن از اینکه ان سوی اب از اقای روحانی حمایت می کنند ممکن است نتیجه عکس داشته و خیلی از کسانی که به واسطه عملکرد هر دو جناح از داخل نا امید شده اند را به عنوان طرفدار روحانی به پای صندوق ها بکشاند واقعیت این است که روحانی برای استکبار انتخاب بد از بدتر بوده و امید به ادامه ریاست ایشان تنها ادامه یافتن امید برای ایجاد زمینه بازگشت استکبار تعریف می شود و بس و هیچکس مثل اقای روحانی این را نمی داند !!!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
دروغ.