سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱۹
روحانی:

اولین برنامه 100 روزه ام کارورزی جوانان است

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 513865
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین کاری که می خواهم در برنامه 100 روزه نهایی شود کارورزی جوانان با نام مخفف کاج است.
اولین برنامه 100 روزه ام کارورزی جوانان است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در معاونت سیمای سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران  درباره برنامه 100 روزه اظهار داشت: همان گونه که قبلا گفتم یک برنامه 4ساله به صورت کتاب آماده شده که مشخص می کند دولت دوازدهم چه می خواهد انجام دهد.

وی افزود: یک برنامه کوتاه مدت هم مانند گذشته آماده شده است. اولین کاری که می خواهم در برنامه 100 روزه نهایی شود کارورزی جوانان با نام مخفف کاج است. این برنامه در بهمن 95 اعلام شد و در حال طرح ریزی اجرایی شدن آن هستم.
روحانی تصریح کرد: اولین اقدام در دولت دوازدهم طرح کارورزی است به صورتی که جوانان مراجعه می کنند و آموزش می بینند و همزمان در بنگاه ها مشغول می شوند. کار دومی که در صورت اول انجام میشود ایجاد یک نهاد ملی برای پشتوانه اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی است.

نامزد دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام مشکلاتی که ما با آن برخوردیم به خاطر این بوده یک هیئت مدیره در مورد حقوقش تصمیم می گرفت که ما قصد داریم با ارائه طرحی آن را درست و شفاف سازی کنیم. من امیدوارم در همان اولین قدم ها برای معیشت مردم برداشته شود.

روحانی با اشاره به اینکه در ابتدای سال 96 گام های خوبی برداشته شده و مردم از همان آغاز احساس خواهند کرد که تغییر صورت گرفته است، گفت: هنوز با حد مطلوب فاصله داریم و باید مردم را پای کار بیاریم و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی فرصت ایجاد کنیم.

رئیس جمهور در مورد استفاده از رقبا برای حضور در کابینه آینده خود گفت: من از همان ابتدا از همه خواستم که در کابینه حضور داشته باشند و هر فرد شایسته باید حضور داشته باشد. رقابت به معنی مخالفت نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ماهان
Iran, Islamic Republic of
آدم باید دیوانه باشه وعده 100 روزه بده!
Iran, Islamic Republic of
دیوانه تر کسیه که هنوز هم وعده 100 روزه رو باور کنه
صدر
Germany
نه برنامه صد روزه اصلا هم بد نیست
فقط برای من سواله ایشون که برنامه داره چرا از همین امروز شروع نمیکنه که تا صد روز دیگه جواب بگیره؟!
United States
4 سال کافی نبود ؟!
مجید
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه مرد حسابی نمیشد برنامه صد روزه ات رو از اسفند شروع میکردی و الان نتیجه اش رو گزارش میکردی؟
Iran, Islamic Republic of
همان برنامه اقدام مشترک که مخففش برجام هست برای هفت پشت این ملت و کشور کافیست زحمت را کم کن و برو با کابینه ات آبگوشت درست کن
Iran, Islamic Republic of
همین الآن اینهمه جوان فارغ التحصیل از دانشگاه، موسسات فنی و حرفه ای، افراد دارای تخصص و شغل که قبلا شاغل بوده و الآن بی کار شده اند وجود دارد که بدون نیاز به کارورزی می توانند شاغل شوند. مگر الآن مشکل بیکاری از نبود توان و تخصص نشات می گیرد؟! که آقای کاندیدای محترم می خواهند جوانان را به کارورزی بفرستند و بعد به آنها شغل بدهند. جوانی که 4 تا 10 سال در دانشگاه وقت می گذراند و کار و تخصص یاد می گیرد، لنگ کارورزی است تا بتواند شاغل شود؟! در این چهار سال، مدارس و موسسات آموزش عالی شما پس ول معطل بودند که می خواهید علاوه بر مدرک، دوره کارورزی هم برای اشتغال بگذارید؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
برنامه صد روزه دادیم -ندادیم – دوباره داریم … چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی در 4 سال گذشت هم و غم دولت شما سیر کردن شکم کارگزاران و حزب و مدیران بوده حالا به فکر مردم افتاده از کجا بعدا منکر بشی که کی گفته من 100 روزه قول دادم
شریف
Iran, Islamic Republic of
100 روزه قبلیش تو پستو خاک میخوره ؛ دوباره میگه برنامه صدروزه دارم.
وزراش به مردم ، خبرنگاران و مسولین شهرها توهین میکنند و خودش مردم را بی سواد و ... خطاب میکنه ، بعدش میگه منشور حقوق شهروندی!
اعتماد به نفسش مثال زدنیه!
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینها تو نوشتن برنامه 6 توسعه مشکل داشتند و به مجلس واگذار کردند . چطوری تونستند در این مدت محدود برای 4 سال برنامه بنویسند؟؟!!
شریف
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباه منفی دادم.
سرور
Iran, Islamic Republic of
اگر خدای نکرده بلا به دور رای آورد حتما می خواهد کتابش را هم جزو دروس دانشگاهی جا بزند تا همه باسواد بشوند!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی تورو خدا بیخیال
Iran, Islamic Republic of
بس کن با با تو این چهار سال کاری نکردی تو 100 روز میتونی جوانان متخصص بیکارند تازه میخوای کارور ی بذاری بیدار شو مشاورانت خوابند
Iran, Islamic Republic of
مردم روچی فرض کردی
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه بابا جون شما همون تز دکترات را خودت مینوشتی و مرتکب .... ادبی نمی شدی، حالا میخواهی کتاب بنویسی؟!
Iran, Islamic Republic of
4 سال هی برجام برجام کردی حالا بفکر ایجاد اشتغال برای جوانان افتادی ؟!
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی خدا وکیلی حرف..... [بيهوده] نزن