پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
فهرست اجناس وارداتی دولت یازدهم از چین منتشر شد

واردات کالای چینی؛ از سگ‌ماهی تا سنگ پا

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 513864
دولت حسن روحانی با واردات ۴۰ میلیارد دلار معادل ۱۱۱ هزار میلیارد تومان کالا از چین در ۴۲ ماه، رکورددار واردات اجناس چینی در میان همه دولت‌ها است.
واردات کالای چینی؛ از سگ‌ماهی تا سنگ پا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق،  دولت حسن روحانی با واردات ۴۰ میلیارد دلار معادل ۱۱۱ هزار میلیارد تومان کالا از چین در ۴۲ ماه، رکورددار واردات اجناس چینی در میان همه دولت‌ها است.

بدین ترتیب حسن روحانی بیشترین شغل را برای چینی‌ها ایجاد کرده و حتما مردم چین از او متشکرند.در همین ارتباط، گمرک جمهوری اسلامی فهرست اجناسی که دولت یازدهم در سال ۱۳۹۵ وارد کرده را منتشر کرد.

به علت آن که واردات دولت یازدهم از چین در سال ۹۵ شامل هزاران نوع کالای مختلف  بوده است، فهرست اجناس وارداتی از چین در چند بخش منتشر می‌شود.بخش اول این فهرست در جدول زیر قابل مشاهده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کارتن خواب
Iran, Islamic Republic of
دعامیکنم بدترین مرگها ، مرضها و بلاها نصیب کسانی بشه که این کالاها و کالاهای لوکس چینی و ترکیه ای و .... را وارد میکنند و همچنین کسانی که مسئولند ولی کور و کرند
مهدی
Australia
باسلام
خود چینی ها ماهی خودشان را نمخورند بدلیل ابهای آلوده .است با آوردن
این ماهی ها مردم ایران به سرطان وبیماریهای گوناگون در آینده
بسیار نزدیک دچارخواهند شد . مثل اینکه ..... نیتهای
شومی درباره ایران وایرانی دارد ....
.....