دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

استعفای معاونان دانشگاه آزاد مطرح نیست

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 513259
سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: موضوع استعفای معاونان این دانشگاه مطرح نیست و مدیران دانشگاه وظایف اداری خود را طبق مقررات پیگیری می کنند.
استعفای معاونان دانشگاه آزاد مطرح نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، مجتبی علوی فاضل با اشاره به تغییر رئیس دانشگاه آزاد گفت: به هیچ وجه موضوع استعفا معاونان و مدیران دانشگاه مطرح نیست چراکه ما دکتر ولایتی را به عنوان فردی ولایت مدار و دانشگاهی می شناسیم.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری عنایت داشتند و دکتر ولایتی را برای اداره امور دانشگاه آزاد انتخاب کردند و ما نیز همکاری و همیاری با وی را وظیفه خود می دانیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این دانشگاه را به عنوان دانشگاه رهبری، انقلاب و مردم می دانیم بنابراین خدمتگذاری را وظیفه خود می دانیم.

علوی فاضل تاکید کرد: تغییرات مدیریتی یک موضوع طبیعتی است و مسئولان دانشگاه براساس شرح وظایف و تحت تدابیر هیات امنا و هیات موسس دانشگاه زیر نظر رئیس دانشگاه به دانشجویان خدمتگذاری می کنند.

وی اضافه کرد: هیچ خللی در ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و کارکنان نباید ایجاد شود و همه افراد براساس وظیفه شناسی باید فعالیت ها را دنبال کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: وظیفه ما همراهی و همکاری با مدیریت دانشگاه و تبعیت از هیات موسس و هیات امنا دانشگاه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *