کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوستی با دنیا؛ دوستی تا زنگنه

فرق یک مهندس انقلابی با وزیر نفت تدبیر و امید چیست؟

3 ارديبهشت 1396 ساعت 8:31

مهدی دوستی یک جوان مومن انقلابی است که خدا می‌داند بر او و همکارانش در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) چه گذشت وقتی بیژن نامدار زنگنه پالایشگاه ستاره خلیج فارس را یک اغتشاش مدیریتی خواند و به جای تسریع در تکمیل این پروژه که بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است، واردات بنزین را شش برابر کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: یاسر جبرائیلی کارشناس مسایل اقتصاد سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

مهندس مهدی دوستی را تاکنون از نزدیک زیارت نکرده‌ام. متاسفانه عکس مناسبی هم از ایشان در اینترنت نیافتم که اینجا قرار دهم.

مهدی دوستی رئیس کارگاه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که این ایام او و همکاران غیورش خود را برای بهره برداری از حاصل سال‌ها زحمات شبانه‌روزی خود و برگزاری جشن خودکفایی بنزین آماده می‌کنند.

مهدی دوستی یک جوان مومن انقلابی است که خدا می‌داند بر او و همکارانش در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) چه گذشت وقتی بیژن نامدار زنگنه پالایشگاه ستاره خلیج فارس را یک اغتشاش مدیریتی خواند و به جای تسریع در تکمیل این پروژه که بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است، واردات بنزین را  شش برابر کرد.

تا پایان سال ۹۲، ستاره خلیج فارس ۷۴ درصد پیشرفت داشت، اما با روی کار آمدن  دولت تجار، تکمیل آن پی در پی به تعویق افتاد و واردات بنزین روز به روز افزایش یافت.

دوستی و دوستانش، با دنیا قهر نبودند؛ برعکس، برای ساختن ستاره خلیج فارس، هر جا نیاز بود از دنیا استفاده کردند. اما فرقشان این بود که از دوستی با دنیا برای ساختن و پیش رفتن بهره بردند نه  وارد کردن و پس ماندن.

از مهدی دوستی و دوستانش که ایران را تبدیل به صادرکننده بنزین کرده‌اند ممنونیم و خود را مدیون آنها می‌دانیم؛ که به ملت ایران عزت بخشیدند.


کد مطلب: 512994

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/512994/فرق-یک-مهندس-انقلابی-وزیر-نفت-تدبیر-امید-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com