يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ایران قهرمان والیبال ساحلی آسیا شد

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 512016
تیم ملی والیبال ساحلی ایران در فینال رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند، اندونزی را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
ایران قهرمان والیبال ساحلی آسیا شد
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال ساحلی ایران متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی ظهر امروز در فینال رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند، اندونزی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و برای دومین بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

ملی پوشان ایران در ست دوم این مسابقه 21 بر 12 مغلوب حریف شدند اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 22 بر 20 و 15بر 12 به پیروزی رسیدند تا به عنوان نخست آسیا دست یابند.

در دیدار رده بندی نیز تیم‌ءهای استرالیا و قطر به مصاف یکدیگر رفتند که استرالیا با شکست دو بر صفر (23 بر 21 و 21 بر 14) حریف به عنوان سومی و مدال برنز دست یافت. پیش از این و در سال 2011 تیم ملی والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *