پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

تساوی استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان

کاوه فرشته نجات منصوریان
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 510829
تیم فوتبال استقلال در بازی برگشت مقابل لوکوموتیو ازبکستان به تساوی رسید.
تساوی استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در تاشکند به مصاف لوکوموتیو ازبکستان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. میکابائف (13) برای لوکوموتیو و کاوه رضایی در دقیقه 87 برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال که در بازی رفت با 2 گل به برتری رسیده بود، در دیدار برگشت نمایش خیلی خوبی نداشت و در ایجاد موقعیت‌ها خوب کار نکرد. حملات استقلالی‌ها زیاد بود، اما در ایجاد موقعیت چندان خوب کار نکردند. شاگردان علیرضا منصوریان با وجود این تساوی با 7 امتیاز در صدر گروه A باقی ماند. لوکوموتیو هم 4 امتیازی شد.
دیگر بازی این گروه را تیم‌های التعاون عربستان و الاهلی امارات ساعت 20:35 به میزبانی نماینده عربستان برگزار خواهند کرد.

ترکیب لوکوموتیو: ایگناتی نستروف، بوبوربک یولداشوف (79 - یازیف)، ماخاراتزه کاخی، علیبائف ایکروم جون، مارات میکابائف، سردار میرزایف، توختاخوجائف اسلام، اولگ زاتایف، محمد کونه، توراپف (64 - روزیف) و ماشاریپوف جلال‌الدین (84 - کریزو)

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری(62 - خسرو حیدری)، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی(57 - جابر انصاری)، علی قربانی (82 - بهنام برزای) و کاوه رضایی

نیمه اول
دقیقه یک و 2: استقلالی‌ها در همان ابتدای بازی سانتر خطرناکی روی دروازه لوکوموتیو ارسال کردند، اما مدافعان حریف اجازه ضربه سر به بازیکنان استقلال را ندادند. یک دقیقه بعد همین موقعیت برای نماینده ازبکستان پیش آمد که توپ بدون برخورد به کسی به گوشه دیگری از زمین رفت.
دقیقه  8: بازیکنان لوکوموتیو در نفوذ از جناح چپ خود توپ را به علیبائف رساندند که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی دفع کرد تا دروازه استقلال باز نشود.
دقیقه 13: پاس همراه با چیپ بازیکن لوکوموتیو به پشت مدافعان استقلال به مارات میکابائف رسید که این بازیکن از زاویه بسته دروازه رحمتی را باز کرد.
دقیقه 15: خط دفاعی استقلال باز از حرکت بازیکنان حریف جا ماند و این بار سردار میرزایف بود که می‌توانست برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند، اما ضربه این بازیکن بی دقت بود.
دقیقه 18: علی قربانی به دلیل تکل روی بازیکن لوکوموتیو با کارت زرد داور روبرو شد.
دقیقه 21: ضربه کرنر کاوه رضایی در شلوغی محوطه جریمه لوکوموتیو به محسن کریمی رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 33: بازیکنان استقلال که فشار زیادی آورده بودند، با پاس‌های ترکیبی به دروازه نزدیک می‌شدند، اما مدافعان حریف اجازه هنرنمایی نمی‌دادند.
دقیقه 38: ماخاراتزه کاخی از لوکوموتیو به علت تکل خطرناک با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه 39: ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی به صورت خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 53: روی پاس قطری به یولداشف و عبور از یک بازیکن می‌رفت تا این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه رحمتی راهی اوت شد.
دقیقه 57: نخسین تعویض علیرضا منصوریان، فرستادن جابر انصاری به جای محسن کریمی بود.
دقیقه 57: انصاری در بدو ورودش چند بازیکن را دریبل کرد، اما ضربه او را مدافعان برگشت دادند.
دقیقه 62: خسرو حیدری هم به جای وریا غفوری به میدان رفت.
دقیقه 64: نخستین تعویض لوکوموتیو هم انجام شد و روزیف به جای توراپف وارد زمین شد.
دقیقه 79: دومین تعویض میزبان، خروج یولداشف و آمدن یازیف بود.
دقیقه 82: آخرین تعویض منصوریان فرستادن بهنام برزای به جای علی قربانی بود.
دقیقه 84: پاس ارسالی خسرو حیدری به بهنام برزای رسید که ضربه سر این بازیکن را مدافع لوکوموتیو از روی خط برگرداند.
دقیقه 87: ارسال توپ به محوطه جریمه لوکوموتیو به کاوه رضایی رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق و کات‌دار دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه 88: در یک رفت و برگشت پاس خوبی به میکابائف رسید و در حالی که می‌توانست به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 3+90: یازیف‌ به دلیل خطا روی امید ابراهیمی از داور کارت زرد گرفت که ضربه کاوه رضایی با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *