پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۲۲

تبلیغات زودهنگام ابتکار برای حسن روحانی + عکس

جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 510069
تبلیغات زودهنگام ابتکار برای حسن روحانی + عکس
هنوز مسائلی همچون گردوغبار، آلودگی هوا، حمایت از محیط‌بانان، آلودگی بنزین‌های وارداتی، خشک شدن تالابها و ... حل نشده است که بانوی سبزپوش سازمان محیط زیست پا در عرصه تبلیغات ریاست جمهوری نهاده است.
 
به گزارش مشرق، هنوز چند روز به نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و چند هفته به تبلیغات قانونی باقیمانده که برخی چهره‌های مدیریتی در دولت، حمایت و تبلیغ نامحسوس خود را آغاز کرده‌اند.
در این میان یکی از مهمترین چهر‌ه‌هایی که تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را کلید زده معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست است.

 او در روزهای گذشته در قامت یک حامی تمام قد از حسن روحانی برآمده و به نوعی پروسه تبلیغات برای انتخابات آتی ریاست جمهوری را در صفحه مجازی خود آغاز کرده است.

ابتکار با انتشار تصویری از حسن روحانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار متنی آورده است: «محکم و استوار در حمایت از روحانی ایستاده‌ایم»

گویا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست این روزها فعالیتی مهم‌تر از تبلیغات برای حسن روحانی ندارد و تمامی برنامه‌های خود را به نوعی با تبلیغات ریاست جمهوری معطوف کرده است.

هنوز مسائلی همچون گردوغبار خوزستان، آلودگی هوای کلانشهرها، حمایت از محیط‌بانان، آلودگی بنزین‌های وارداتی، خشک شدن تالابها و ... حل نشده است که بانوی سبزپوش سازمان محیط زیست پا در عرصه تبلیغات ریاست جمهوری نهاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این خانم بجای اینکه توی خونه اش بشينه و... فقط حرفهای مفت میزنه .
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
با سلام متاسفانه خانم ابتکار به جای اینکه گزارشی از عملکرد خود در این چند سال بدهد ، فقط کار سیاسی کرده است ! ! بیگانگان هم به تکاپو افتادند برای ماله کشی به عملکرد این دولت ! ! ولی ایشان همچنان استوار .... و حمایت از دولت رکود ! ! !
Iran, Islamic Republic of
پیرزن پر حاشیه
این خانم به درد خونه داری هم نمی خوره چون عادت نداره که غذا بپزه همش در حال گردشه و خوشگذرونیه . پس لطفا به خانم های خانه دار توهین نکنید که اونا انسانهای زحمتکشی هستن و بیکار و بی دغدغه نیستن.
اگر ذره ای شرم و حیا حالیش می شد باید دوباره به پستوی دوم خرداد برمی گشت اما چه کنه که حقوقهای نجومی یه چیز دیگه اس برا همین از الان داره خودش رو شیرین می کنه برای اقای روحانی.
ی
Iran, Islamic Republic of
چقدر به دور از ادب و شخصیت زبان به سخن می گشایید.
مایه تاسف است تفکر و بیانتان.
حامد
United States
باید هم حمایت کنه. این روحانی بود که اینا رو از پستوی های تاریخ بیرون کشید و دوباره بر سر کار آورد. تا دیروز مدیر یک مدرسه هم نبودند و حتی اندک امیدی به رسیدن به قدرت نداشتند اما ناگهان خود را معاون رئیس جمهور دیدند. باید هم حمایت کنه.
ادعا می کردند که آلودگی به علت تحریم ها و بنزین داخلی و احمدی نژاد است. بنزین خارجی وارد شد. ادعا می کنند تحریم ها برداشته شد. احمدی نژاد هم رفته است. اما آلودگی با شدتی بسیار بیشتر از قبل موجود است!
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم در دولت بعدی دیگر ایشان وهمسرش وپسرش منافعی نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
بهتره که این تبلیغ کنه
مایه افتخار و سرافرازی دولته کلا
از این بهتر کی خوب؟
کی سبزه قبا تر از این؟
Iran, Islamic Republic of
با آمدن آیت الله رئیسی عزیز شانس روحانی برای برد تقریبا"هیچ است .
Iran, Islamic Republic of
بی ... ترین مدیر دولت بی ....
Iran, Islamic Republic of
این با با فکر خودش است که بیکار میشه حالا شروع کرده به خود شیرینی
امین
Iran, Islamic Republic of
نیست که عملکرد مثبتی دارید !!!!! باید هم محکم و استوار بایستید.!!
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این خانم میخواد نزدیک انتخابات به سفرخارجی بره
Germany
انقدر بایست تا زیر پات علف سبز بشه
سلامی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا قبل از تحویل دولت حداقل برای چهار سال بعنوان سفیر به یکی از کشورها خوش آب هوا فرستاده میشود
بنویسیم ابتکار بخوانیم بیکار
باید هم شما حمایت کنید و تمام قد بایستید. چرا که حقوق ریاست دریافت کردی بدون کوچکترین اقدام مثبتی و فقط به خاطر رفاقت حزبی.
Iran, Islamic Republic of
این خانم به دلیل مشکلات زیست محیطی باید محاکمه شود ا
ملينا
Iran, Islamic Republic of
او و امثال حکومتيان بقاي خود را به رياست جمهوري رسيدند او مي دانند پس چه کار و مسئوليتي مهمتر از نگهداري ميز
Iran, Islamic Republic of
قلبش به تاپ و توپ افتاده که نکنه رئیس جمهور بعدی از قماش شکست خورده وطن فروش خودشون نباشه ولی تو صفحه اش پنهانکاری می کنه می نویسه محکم و استوار ایستادیم!!!!!
وایستا که علفها یزر پات جوانه زده!!
Iran, Islamic Republic of
اعتماد به نفسش تو حلقم😊😅😅
حتما رای میاره،حتما😊