جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
ورزشگاه جاسم بن محمد؛

حاشیه‌های بازی قطر و ایران

پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 508638
دیدار دو تیم ایران و قطر آخرین دیدار گروه یک انتخابی جام جهانی در شهر دوحه برگزار خواهد شد.
حاشیه‌های بازی قطر و ایران
به گزارش جهان نيوز؛ دیدار تیم های قطر و ایران از ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی باشگاه السد، جاسم بن محمد به قضاوت داوران هنگ کنگی برگزار خواهد شد. دیداری که با توجه به شکست کره جنوبی و ازبکستان می تواند تکلیف ایران را تا اندازه زیادی در این گروه مشخص کند. با ورزش سه و پوشش اختصاصی حواشی این دیدار همراه باشید:
 
*در فاصله 90 دقیقه تا شروع بازی هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد تا سکوهای ورزشگاه فعلا خالی از تماشاگر باشد.
 


*تیم داوری و ناظران بازی بعد از حضور در ورزشگاه در زمین چمن حاضر شدند تا شرایط ورزشگاه را برای آخرین بار بررسی کنند. سلفی انداختن تیم داوری در مرکز زمین از نکات جالب حضور داوران هنگ کنگی بود.

*بازیکنان تیم ملی قطر زودتر از بازیکنان ایران به ورزشگاه رسیدند و پس از حضور در ورزشگاه پیش از آنکه راهی رختکن شوند، در زمین چمن حاضر شدند.

*بازیکنان تیم ملی ساعت 18:55 وارد ورزشگاه شدند. رامین رضاییان، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، سعید عزت اللهی و علی کریمی بازیکنانی بودند که پس از حضور در ورزشگاه ابتدا به زمین چمن ورزشگاه رفتند و پس از آن راهی رختکن شدند.
 

 
*کارلوس کی روش نیز برای دقایقی در چمن ورزشگاه حاضر شد و برای لحظاتی با ناظر بازی به صحبت پرداخت. چهره کی روش و بازیکنان تیم ملی نشان می دهد که کاروان ایران با توجه به نتایج دو بازی دیگر گروه شرایط روحی بسیار خوبی دارند.
 

 

 
*در فاصله یک ساعت تا شروع بازی نزدیک به 30 هوادار ایران با پرچم بسیار بزرگ کشورمان در ورزشگاه حاضر شدند تا از تیم ملی حمایت کنند. همچنین نزدیک به 100 هوادار قطری نیز در ورزشگاه حضور دارند.
 
*با تشخیص ناظر مسابقه در فاصله یک ساعت تا شروع بازی چمن ورزشگاه جاسم بن محمد آبیاری شد که البته این اتفاق می تواند در جریان بازی تاثیر بگذارد.
 

 

 

 
*دروازه بان های دو تیم اولین بازیکنانی بودند که برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.
*مظاهری و اخباری در هنگام کردن در کنار بیرانوند حاضر شدند تا هر سه دروازه بان ایرانی در کنار یکدیگر برای این مسابقه آماده شوند.
*تعداد تماشاگران ایرانی نزدیک به 100 نفر شده تا تیم ملی در دوحه نیز از حمایت ایرانیان مقیم این کشور بهره مند شود.
*بازیکنان دو تیم همزمان ساعت 19:45 برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه شدند.
*هواداران ایرانی با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند جو ورزشگاه را تحت تاثیر حضور خود قرار دادند.
*جهانبخش پیش از حضور در زمین مسابقه نزدیک به یک دقیقه در گوشه ای از زمین به راز و نیاز پرداخت و پس از آن در هنگام ورود به زمین با خوخی بازیکن تیم ملی قطر برخورد بسیار گرمی داشت.
 

 
*هواداران تیم ملی قطر که به خوبی با مرتضی پورعلی گنجی بازیکن باشگاه السد آشنایی دارند این بازیکن را مورد تشویق خود قرار دادند. مدافع تیم ملی ایران نیز بعد از تشویق قطری ها به نشانه ی احترام به سمت آنها رفت تا به هواداران این تیم ادای احترام کرده باشد.
*بازیکنان دو تیم ساعت 20:10 بعد از گرم کردن زمین را ترک کردند تا با حضور در رختکن آماده ی شروع بازی شوند.
*بازیکنان نیمکت نشین تیم قطر که در بخشی از زمین حضور داشتند، برای موفقیت در این دیدار حلقه اتحاد تشکیل دادند.
*نزدیک به 200 هوادار نیز در ورزشگاه حضور دارند که ملیت آنها ایرانی یا قطری نیست.
*در بسیاری از نقاط ورزشگاه جاسم بن محمد که ورزشگاه خانگی السد به شمار می رود، عکس دو ستاره به نشانه ی دو قهرمانی این تیم در آسیا به چشم می خورد.
*در کمتر از 10 دقیقه تا شروع بازی نزدیک به دو سوم ورزشگاه خالی از تماشاگر است و نزدیک به 700 هوادار ایرانی نیز در ورزشگاه حضور دارند.
*هواداران ایرانی پیش از شروع مسابقه 10 درصد از ورزشگاه را که طبق قوانین به تیم مهمان اختصاص دارد را پر کردند.
*ژاوی بازیکن تیم فوتبال السد قطر تماشاگر ویژه این دیدار است.
منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *