يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱

چند نفر از خوش شانسهای دنیا/عکس

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 507867


به گزارش جهان نيوز،داستان چند نفر از خوش شانسهای دنیا را در پایین بخوانید.

لنا پاهلسون حلقه ازدواجی که ۱۶ سال پیش گم شده بود را هنگام برداشت سبزیجات از باغچه اش پیدا کرد. یک هویج درست از وسط این حلقه رشد کرده و آن را با خود بالا آورده است!

استیو بدون مادرش بزرگ شده و سالها بود که به دنبال مادر خود می گشت. تا زمانی که متوجه شد به دنبال نام خانوادگی اشتباهی بوده. یک تصادف باعث شد مادرش را پیدا کند. استیو شروع به کار در یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ می کند و درباره مشکلی که دارد به رئیسش می گوید. رئیس نام خانوادگی مادر استیو را تشخیص می دهد. مادر استیو در یکی دیگر از شعبه های همان فروشگاه زنجیره ای کار می کرده!

ویرجینیا همیشه از ترکیب یک رقم مشخص برای بلیط های بخت آزمایی استفاده می کرده. اولین شماره برگرفته از سالی بود که پدر و مادرش ازدواج کرده بودند، و دومی سنشان هنگام ازدواج بود. در سال ۲۰۱۲ او دو بلیط با همین شماره ها خریداری کرد و اتفاقا هر دوی این بلیط ها برنده شدند و او را صاحب دو میلیون دلار کردند.

این خانم فروشنده ای است که بلیط بخت آزمایی ۵٫۴ میلیو دلاری را به جوآن گینتر فروخت. ۱۰ سال بعد، جوآن ۲ میلیون دلار برد، و ۳ سال بعد از آن ۳ میلیون دلار دیگر برد!. بالاخره در سال ۲۰۰۸ او توانست جایزه کلی ۱۰ میلیون دلاری را ببرد.


دوچرخه سوار حرفه ای هلندی مارتین دی یونگ، هر دو بلیط خطوط هوایی مالزی را خریده بود و هر دو را هم در آخرین لحظات پرواز کنسل کرد. یکی از این هواپیماها جایی در اقیانوس هند ناپدید شد، و دیگری در تابستان ۲۰۱۴ سقوط کرد.

فران سلاک یک معلم موسیقی کروات است، که اولین بار زمانی که قطار به داخل رودخانه سقوط کرد جان به در برد. بعد از آن از یک تصادف رانندگی نجات پیدا کرد. یک بار هم از هواپیما به بیرون پرتاب شد که روی یک پشته یونجه سقوط کرد و باز هم زنده ماند در حالی که ۱۹ مسافر دیگر کشته شدند. این مرد همچنین از چندین تصادف ماشین دیگر نیز جان به در برده است. همچنین یک میلیون دلار نیز در یک بخت آزمایی برد! ( کلکسیونی از خوش شانسی بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *