پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
در اندیشه ادامه رویا این بار در خانه

پیش بازی استقلال خوزستان - لخویا قطر

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 507676
استقلال خوزستان میزبان لخویا قطر خواهد بود.
پیش بازی استقلال خوزستان - لخویا قطر
به گزارش جهان نيوز؛ در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در هفته سوم این رقابت ها استقلال خوزستان و لخویا قطر به مصاف هم خواهند رفت.
استقلال خوزستان - لخویا قطر
سه شنبه 24 اسفند 1395؛ ساعت 17
ورزشگاه غدیر اهواز
داوران:  ما نینگ- شی ژیانگ- ژانگ چنگ (چین) - ماشنتسن دمیتری (قرقیزستان)

 
وضعیت دو تیم
استقلال خوزستان که اولین دوره حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را سپری می کند اکنون برای اولین بار در ورزشگاه غدیر حضور در این رقابت های را تجربه خواهد کرد. این تیم با وجود مشکلات فراوان تا کنون عملکردی خیره کننده در این رقابت ها داشته اند. دو بر متوالی 1-0 در برابر الفتح عربستان و الجزیره امارت آنها را تبدیل به تنها تیم در بین 32 تیم حاضر در این تورنومنت کرده است که تا کنون گلی دریافت نکرده است. شاگردان پورموسوی هرچندر در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مغلوب پرسپولیس شده اند اما امیدوار هستند با حمایت هواداران خود در این دیدار خانگی بتوانند با کسب هر سه امتیاز تا حد زیادی کار صعود خود را یک سره کنند. در ترکیب استقلال خوزستان مصدوم و محرومی به چشم نمی خورد و این تیم با تیم کامل خود به مصاف حریف قطری خواهد رفت.
 
در سوی دیگر میدان لخویا حضور دارد که در حال حاضر با 56 امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قطر حضور دارد و شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها است. آنها در فصل جاری لیگ قهرمانان اسیا تا کنون بدون شکست بوده اند. پیروزی برابر الجزیره و تساوی برابر الفتح برای آنها اندوخته ای 4 امتیازی ساخته است. لخویا از خط حمله زهر داری برخوردار است. زدن 13 گل طی 5 بازی اخیر به خوبی نشان از این موضوع دارد. امید اصلی گلزنی لخویا در این دیدار بدون شک یوسف العربی مهاجم مراکشی این تیم است که در 18 بازی این فصل برای این تیم 24 گل به ثمر رسانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *