شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مدارس کشور دوباره پنج شنبه ها باز می شود؟

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب: 506547
وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون هیچ برنامه ای برای لغو تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه وجود ندارد و تعطیلی پنج شنبه ها در سال تحصیلی آینده هم وجود خواهد داشت.
مدارس کشور دوباره پنج شنبه ها باز می شود؟
 به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، فخر الدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه سفر به آران و بیدگل اظهار داشت: لایحه ای به  مجلس برای تقویم برنامه های سال تحصیلی ارائه شده که در صورت تصویب و واگذاری برنامه های تقویمی به دولت، برنامه ریزی روهای سال تحصیلی انجام خواهد گرفت.
وی در ادامه درباره طرح بومی سازی برنامه درسی و فضای آموزشی در مدارس کشور گفت: اصل بر این است که برنامه، اهداف و سیاست ها به صورت کلی و کشوری ابلاغ شود ولی برنامه های درسی متناسب با بوم هر منطقه و استان و با در نظر گرفتن ویژگی ها و ظرفیت ها انجام شود.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در صورت اجرای برنامه بومی سازی، معلمان و فرهنگیان نیز می توانند با توجه به بوم موجود در منطقه و استان خود در تدوین برنامه درسی سهیم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *