يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تاثیر داروهای اعصاب بر شیر ماد

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 506396
دبیر انجمن داروسازان ایران، برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی مخاطبان، مهمان دوازدهمین قسمت از برنامه «مطب مجازی» خبرگزاری فارس بود و به سوالاتی در زمینه عوارض و مصرف داروها در دوران شیردهی، عوارض داروهای مسکن و... پاسخ داد.
تاثیر داروهای اعصاب بر شیر ماد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارساصولا توصیه می‌شود در سه ماهه اول بارداری برای مادران دارویی تجویز نشود، و با توجه به اینکه بیماران تحت نظر پزشک متخصص هستند باید شرایط بیمار توسط متخصصین در نظر گرفته شود، داروهای اعصاب عموما بر شیر مادر اثر می‌گذارند و توصیه می شود مادران در این دوران تحت نظر پزشک این داروها را استفاده کنند تا برای نوزاد مشکلی پیش نیاید.
ف.کولیوند از لرستان: آیا استفاده از قرص پروپرانولول عوارض دارد؟ درچه مواقعی باید از این قرص باید استفاده کرد؟ تاثیر این قرص بر مادران باردار چگونه است؟
داروی پروپرانولول به عنوان یک داروی ضد فشار خون و تپش قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد، اگر مصرف این دارو بیش از حد مجاز باشد، از عوارض این دارو می‌توان به اختلالات گوارشی، کاهش ضربان قلب، اسپاسم ریه و تنگی نفس اشاره کرد.
مصرف پروپرانولول در دوران بارداری حتما باید تحت نظر پزشک باشد تا از بروز عوارض این دارو بر روی جنین پیشگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *