يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۱

فاطمه‌ رهبر: اجازه تکرار انتخابات 92 را نمی‌ دهیم

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 505730
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: ما در دوره قبل و در انتخابات سال 92 تجربه تلخی داشتیم که نامزدها به وحدت نرسیدند اما این بار در یک حرکت خوب و اصولی کار را آغاز کرده ایم.
فاطمه‌ رهبر: اجازه تکرار انتخابات 92 را نمی‌ دهیم
به گزارش جهان نيوز، فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره اهمیت کار گفتمانی جبهه مردمی و موفقیت این جبهه در عرصه سیاسی اظهار داشت: رمز پیروزی در هر برهه از تاریخ برای هر هدفی قطعا وحدت است.

رهبر ادامه داد: در انتخابات مختلف مجالس، شوراها، ریاست‌جمهوری و خبرگان همواره رمز پیروزی مان وحدت بوده است و ما هرگاه با لیست و نامزد واحد وارد صحنه شدیم،  این موضوع کمک کرده است تا مردم با منطق یک تصمیم جدی بگیرند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی تصریح کرد : ما در دوره قبل و در انتخابات سال 92 تجربه تلخی داشتیم که نامزدها به وحدت نرسیدند اما این بار در یک حرکت خوب و اصولی کار را آغاز کرده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که انشالله تجربه ناموفق سال 92 تکرار نشود و در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و متقن می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی شکوهنده
Iran, Islamic Republic of
این شما نیستید که می توانید از تکرار انتخابات 96 جلوگیری کنید ! بلکه باید با توکل بر ذات باریتعالی با تمام قوّت تبلیغات به موقع انجام داده و از تفرقه بپرهیزید ... مهمترین اشکالات اصلی اصولگرایان در انتخابات 92 را می توان در چند محور خلاصه نمود :
1- عدم پایبندی به اصول وحدت
2- عضو گیری از افرادی که به قصد تفرقه وارد این تشکیلات نیروهای انقلابی شدند...
3- در موقع انتخابات تبلیغات مؤثری انجام نشد! گویی به پیروزی خود مطمئن بودند..
4- گروه های معاند وقتی در انتخابات به پیروزی می رسند تمام نیروهای انقلابی و حتی بیطرف را قلع و قمع کرده و مدیریت ها را به طرفداران خود می سپارند! ولی نیروهای انقلابی وقتی پیروز می شوند حتی از توانمندترین افراد طرفدار خود در مسئولیت ها استفاده نمی کنند و همان اتهاماتی که دجال زمان در مورد انها بکار می برد ، تکرار می کنند ...
اکنون زمان تلاش بی پاداش گذشته است و اگر کسی برای شما فعالیت کرد لاجرم باید پاداش در خور بگیرد ....
مثال وقتی طرفداران دجال زمان و معاندین رهبری و اصل نظام وقتی هیچ تهمتی نتوانند پیدا کنند تا به یک فرد توانمند وارد نمایند ، به او تهمت تند خویی و بد اخلاقی میزنند و اگر قرار باشد همین تهمت ها توسط نیروهای خودی تکرار شود ، نیروهای توانمند شما را در مقابل دشمنان تنها می گذارند .... خودتان می دانید!