جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

​خبرهای جدید توکلی برای آزمون دوره دکتری

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 504751
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سوالات هر یک از کد رشته‌های امتحانی آزمون ورودی دوره دکترای (PHD) نیمه متمرکز سال 96 تا پایان امروز شنبه 7 اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
​خبرهای جدید توکلی برای آزمون دوره دکتری
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حسین توکلی تصریح کرد: سوالات هر یک از کد رشته‌های امتحانی آزمون ورودی دوره دکترای (PHD) نیمه متمرکز سال 96 تا پایان امروز شنبه 7 اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
 
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ضمنا کلید اولیه سوالات آزمون از بعدازظهر چهارشنبه 11 اسفند 95 بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند هرگونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را که دارند از روز پنج‌شنبه 12 اسفند 95 تا روز دوشنبه 16 اسفند 95 منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایند.

توکلی بیان داشت: به داوطلبان تأکید می‌شود انتشار هرگونه‌ آگهی مبنی بر تحویل سوالات و کلید آزمون به هر طریق ممکن مورد تأیید این سازمان نیست و به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصرا به سایت سازمان مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *