پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بایرن مونیخ 8-0 هامبورگ؛ سلاخی در باواریا

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 504750
شاگردان آنچلوتی موفق شدند با یک نمایش قاطع، شاگردان مارکوس گیسدول را از پیش رو بردارند.
بایرن مونیخ 8-0 هامبورگ؛ سلاخی در باواریا
به گزارش جهان نيوز؛
در چارچوب هفته بیست و دوم بوندس لیگای آلمان دو تیم بایرن مونیخ و هامبورگ در ورزشگاه آلیانتس آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با نتیجه 8 بر 0 به سود مونیخی ها به پایان رسید. کارلو آنچلوتی در این بازی باری هزارمین بار در یک دیدار رسمی به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست.



 
ترکیب دو تیم


 
نیمه اول

هامبورگی ها 5 دقیقه اول بازی را با قدرت آغاز کردند، اما موقعیت جدی ایجاد نکردند. در ادامه کار، مونیخی ها بر بازی مسلط شدند. کوستا نقش مهمی در حملات بایرنی ها داشت. دقیقه13 بر خلاف جریان بازی هامبورگی ها می توانستد روی یک دفع توپ ناقص به گل برسند که توپ به شکلی خطرناک به بیرون رفت. بعد از گل اول بایرن مونیخ، لواندوفسکی فرصتی عالی داشت که آدلر ایستادگی کرد.  دقیقه 29 بازهم لواندوفسکی فرصتی خوب داشت که توپ از دست رفت. در دو صحنه دیگر نیز، آدلر دو توپ خوب را از کوستا سیو کرد. در نهایت اما نیمه نخست با حساب 3 بر 0 به سود مونیخی ها به پایان رسید.
 
نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم هم هامبورگ موقعیت هایی ایجاد کرد، اما ره گشا نبود. دقیقه 50 مانوئل نویر به زیبایی ضربه آزاد بازیکنان هامبورگ را سیو کرد. در ادامه نیمه دوم اما مونیخی ها اجازه هیچ کاری را به هامبورگی ها ندادند و این تیم را در آلیانتس آرنا تحقیر کردند. در نهایت بازی با حساب 8 بر 0 به سود میزبان به پایان رسید.
 
شرح گل ها

دقیقه 17 آرتورو ویدال روی پاس مولر درون محوطه صاحب توپ شد و گل اول بازی را به ثمر رساند.
دقیقه 24 بایرن به خاطر خطای ماوراج صاحب ضربه پنالتی شد. لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و با خونسردی تمام گل دوم را زد.
دقیقه 42 روبرت لواندوفسکی با تیز چنگی از ریباند توپ استفاده کرد و حساب کار را 3 بر 0 کرد.

دقیقه 54 بازهم روبت لواندوفسکی بود که با یک بغل پای حرفه ای و نرم توپ را از پشت محوطه جریمه به تور دروازه آدلر رساند.
دقیقه 56 روی یک حرکت تیمی مولر و آلابا با دروازه بان هامبورگ تک به تک شدند و مولر با یک پاس زیبا، دروازه خالی را مقابل داوید آلابا قرار داد و او حساب کار را 5 بر 0 کرد.
دقیقه 65 روی یک پاس در عمق و استپ زیبای کینگزلی کومان، او با دروازه بان هامبورگ تک به تک شد و گل ششم را زد.

دقیقه 69 روی اشتباه مدافعان هامبورگ، توپ به شکلی سرگردان پشت محوطه جریمه افتاد و کومان با یک شوت دیدنی دروازه هامبورگ نگون بخت را برای بار هفتم گشود.
دقیقه 87 آرین روبن روی یک حرکت انفرادی زیبا، موفق شد توپ را به گوشه سمت چپ دروازه هامبورگ برساند.
منبع:طرفداری

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *