شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نجات کارگر جوان از زیر آوار ساختمانی

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 504181
ریزش سقف ساختمان در حال تخریب بر روی کارگر جوان، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.
نجات کارگر جوان از زیر آوار ساختمانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان با اعلام حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 29 به همراه گروه امداد و نجات 13 را  به محله پاسداران، خیابان سروستان چهارم اعزام کرد.

احمد صفری معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حاضر شده بود، در این باره گفت: کارگران مشغول تخریب یک ساختمان سه طبقه بودند که ناگهان قسمتی از سقف و نمای ساختمان فروریخته و کارگر جوان در زیر آوار سنگ و خاک گرفتار شده بود.

براساس اعلام سازمان آتش نشانی ،وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص کارگر تبعه افغان که از ناحیه پاها دچار آسیب دیدگی شده بود را از زیر آوار خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

این معاون منطقه تصریح کرد: براثر این حادثه به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 و یک دستگاه خودرو سواری هیوندای توسان که در مجاورت ساختمان قرار داشتند خساراتی وارد شده بود که آتش نشانان پس از ایمن سازی، محل حادثه و خودروها را تحویل عوامل انتظامی دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *