چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۳

آخوندی: پسرم دانشمند است

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 503680
این موضوع در استیضاح قبلی نیز اتفاق افتاد، محمدمهدی آخوندی یکی از دانشمندان ایران در حوزه جنین‌شناسی است و در دولت قبل می‌خواستند برای او محافظ بگذارند و هم‌اکنون رئیس جهاد دانشگاهی ابن‌سیناست و شرکت رجا با جهاد دانشگاهی ابن سینا قرارداد بسته نه شخصی.
آخوندی: پسرم دانشمند است
وزیر راه و شهرسازی گفت: محمدمهدی آخوندی یکی از دانشمندان ایران در حوزه جنین‌شناسی است و در دولت قبل می‌خواستند برای او محافظ بگذارند.
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه عصر مجلس شورای اسلامی و در دفاع از عملکردش در وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به نطق برخی موافقان استیضاح، اظهار داشت: آقای فرهنگی اعلام کردند اعضای هیئت مدیره راه‌آهن غیر متخصص است، در حالی که در سوابق این افراد سابقه راه‌آهن وجود دارد.

وی در ادامه درباره دخالت نزدیکانش در امور وزارتخانه گفت: حتی یک نفر از نزدیکان و وابستگان من در هیچ قراردادی در وزارتخانه مداخله نداشته و شرکت نداشتند.

وزیر راه و شهرسازی درباره ابهامات درباره مداخله فرزندش در قراردادها نیز گفت: این موضوع در استیضاح قبلی نیز اتفاق افتاد، محمدمهدی آخوندی یکی از دانشمندان ایران در حوزه جنین‌شناسی است و در دولت قبل می‌خواستند برای او محافظ بگذارند و هم‌اکنون رئیس جهاد دانشگاهی ابن‌سیناست و شرکت رجا با جهاد دانشگاهی ابن سینا قرارداد بسته نه شخصی.

وی افزود: حتی اگر یک مورد داشتید که فرزند من در قراردادی دخالت داشته به نهادهای نظارتی، رئیس مجلس، کمیسیون اصل نود، سازمان بازرسی و غیره بدهید. حتی یک درصد از اینها واقعیت ندارد.

آخوندی ادامه داد: در قراردادهای داخلی اعلام کردم که همه مشاوران و پیمانکاران باید اظهارنامه دهند که این قرارداد با رشوه نبوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه !1 نمردیم و هم دانشمندان اآقازاده نشانها را مستفیذ به زیارتشان شدیم و هم وزیر ووکیل تمام قد خداشناس و حافظ حال و هوای مردم و گرفتاران را !! خدایا تو خودت هرچه خواهی با سیل و زیزگردها و برف و باران و بهمن هایت انچام بده ! حریف بشو نیستیم و زمین را توانائی نداریم پاک کنیم !!مگر با اب باران تو !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا بوی ... در این دولت موج می زند
Iran, Islamic Republic of
اگر تخصص فرزندش در حوزه جنین شناسی است پس چرا در کارهای وزارتخانه راه و شهرسازی دخالت می کند؟!!!