پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

حمایت رایان از تلاش ترامپ برای بهبود روابط با مسکو

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 502960
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: تلاش در راستای بهبود روابط کشورش و روسیه اقدامی منطقی است.
حمایت رایان از تلاش ترامپ برای بهبود روابط با مسکو
به گزارش جهان نيوز، ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، پل رایان، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کرد، منطقی است که دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور در راستای بهبود روابط خود با روسیه تلاش کند.
وی خاطرنشان کرد: دولت‌های جدید در وضعیت کنونی برای داشتن روابط خوب با روسیه تلاش می‌کنند و من متوجه هستم که این تلاش منطقی و معقول است.
وی ادامه داد: با این حال تصمیم‌گیری و توضیح درباره شرایطی که به این حالت منتهی شده، بر عهده دولت است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره استعفای مایکل فلین، مشاور امنیت ملی ترامپ نیز تصریح کرد: فکر می‌کنم رئیس‌جمهور هنگام طرح درخواست در خصوص استعفای فلین حرکت درستی کرده و اعتقاد من نیز این است که این تصمیم درست بوده است.
وی تأکید کرد: امنیت ملی مهم‌ترین مسئولیت رئیس‌جمهور است و نمی‌توان فردی را به عنوان مشاور امنیت ملی داشت که معاون رئیس‌جمهور و سایرین را گمراه می‌کند.
 فلین به تازگی از سمت خود به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا کناره‌گیری کرد. این کناره‌گیری پس از افشای مکالمه جنجال‌برانگیز او با سفیر روسیه در آمریکا که پیش از مراسم تحلیف ترامپ صورت گرفته بود، رخ داد. فلن در نامه استعفای خود اذعان کرد، اطلاعات کاملی درباره این مکالمه در اختیار معاون رئیس‌جمهوری آمریکا قرار نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *