سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

چه کسی هنر قانع کردن كی‌روش را دارد؟

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 502724
رئیس فدراسیون فوتبال از وضعیت موجود در تیم ملی كلافه شده است.
چه کسی هنر قانع کردن كی‌روش را دارد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خر ورزشی، اختلافات به وجود آمده میان كارلوس كی‌روش و برانكو ایوانكوویچ باعث شده كه كنترل اوضاع از دست تاج دربرود. این را به خوبی در مصاحبه‌های مهدی تاج متوجه می‌شویم و حس میکنیم او از شرایط موجود راضی نیست.

نكته قابل تأمل اینكه كی‌روش پیش از ترك ایران در مصاحبه‌ای رسماً مسئولیت تیم ملی را در بازی‌های آینده نپذیرفت و گناه نتایج بد احتمالی را به گردن آنهایی انداخت كه اردوی امارات را به هم زدند.

این بدترین اتفاق ممكن برای تیم ملی است. حالا ما تیمی را در اختیار داریم كه سرمربی‌‌اش به شدت عصبانی و برافروخته است‌؛ دستیار ایرانی‌‌اش وضعیت خود را نمی‌داند، مسئولیت‌پذیری در این تیم هم عملاً وجود ندارد و سرمربی‌‌اش بار دیگر از ایران رفته...

از این نظر می‌دانیم رئیس فدراسیون فوتبال نگرانی‌هایی دارد اما با این حال تاج تصور می کند می‌تواند كی‌روش را به ادامه كار ترغیب كند!

به نظر شما تشویق كردن كی‌روش در این شرایط ممكن است؟ یعنی آیا او همان آدم سابق برای فوتبال ایران می‌شود؟

كمی بعید به نظر می‌رسد. ما كه فكر می کنیم تا كی‌روش و برانكو رودررو با هم صحبت نكنند، چیزی حل و فصل نمی‌شود.

متأسفانه در مغز كی‌روش این قضیه جا باز كرده كه برانكو می‌خواهد در كار تیم ملی اختلال ایجاد كند و او هرگونه مذاكره‌ای را در این زمینه از همین حالا منتفی می‌داند.

كسی كه در این شرایط عصبی و پر فشار بتواند كی‌روش را سر به راه و قانع كند، خیلی هنر كرده است.اگر آقای تاج در این راه موفق شود به او دست مریزاد می‌گوییم! می‌دانیم خود رئیس فدراسیون فوتبال تا امروز كوشش كرده كه كی‌روش را قانع كند كمی كوتاه بیاید اما به نظر می‌رسد تا این لحظه موفق به انجام این كار نشده است.

كی‌روش كمی بیش از حد سختگیر است‌؛ با این همه سختگیری واقعاً چگونه می‌شود او را پای میز مذاكره كشاند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *