دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
رم 4-0 فیورنتینا

باهوش مثل اسپالتی، ترسناک مثل جالوروسی

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 501882
رم در ورزشگاه المپیکو موفق شد در یک دیدار پر گل فیورنتینا را مغلوب کند.
باهوش مثل اسپالتی، ترسناک مثل جالوروسی
رم امشب در خانه و در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و سوم سری آ با یک نمایش فوق العاده موفق شد با نتیجه 4-0 فیورنتینا را شکست دهد.
 
وقایع مهم نیمه  اول

بازی آرام آغاز شد و آرام ادامه پیدا کرد تا ارسال خطرناک امرسون توسط تاتاروشانو دفع گردد.  در ادامه یک موقعیت بسیار جدی توسط کیه زا برای فیورنتینا شکل گرفت که با دفع شزنی و دور شدن توپ توسط فازیو راه به جایی نبرد. راجا ناینگولان در ادامه پاس بسیار خوبی برای پرس در محوطه جریمه حریف فراهم کرد اما شوت این بازیکن داخل چهارچوب نبود.
در ادامه فیورنتینا فشار زیادی روی دروازه رم آورد و در یک ضد حمله سریع استروتمن موفق نشد پاس خوبی برای ژکو فراهم کند و موقعیت از دست رفت. دوباره همکاری ناینگولان و پرس در محوطه جریمه فیورنتینا خطر ساز شد و باز هم شوت پرس داخل چهارچوب نبود. پس از آن این بار ژکو در محوطه جریمه فیورنتینا موقعیت خوبی داشت که تاتاروشانو آن را به خوبی دفع کرد.



روی یک پاس بسیار خوب از ده روسی، ژکو در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت و گل اول بازی را به نفع رم به ثمر رساند. پس از آن بازهم ژکو در محوطه جریمه صاحب توپ شد که دروازه بان فیورنتینا برای چندمین بار در نیمه اول ایستادگی کرد و توپ برگشتی با شوت ناینگولان راه به جایی نبرد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود رم پایان یابد.
 
وقایع مهم نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم هم ده روسی از رم و هم والرو از فیورنتینا با کارت زرد داور جریمه شدند.  کمی بعد ده روسی روی ارسالی که از یک ضربه ایستگاهی شکل گرفت، فازیو را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و این بازیکن گل دوم رم را وارد دروازه فیوره کرد. جالوروسی پس از گل دوم عقب ننشست و این بار تاتاروشانو ضربه سر الشعراوی را مهار کرد.



باز هم رم و این بار همکاری امرسون و رودیگر موقعیت مناسبی ایجاد کرد که در نهایت توپ به بیرون رفت. مدت کمی پس از آن ژکو و فازیو به فاصله اندکی دو موقعیت بسیار مناسب را از دست دادند. چند دقیقه بعد این بار ناینگولان موفق شد گل زنی کرده و نتیجه را 3-0 کند.



ده دقیقه مانده به پایان بازی فرانچسکو توتی به جای الشعراوی وارد زمین شد. دو دقیقه پس از ورد الکاپیتانو، ادین ژکو گل دوم خود و گل چهارم رم را به ثمر رساند.
 
شرح گل ها

دقیقه 39 روی یک پاس فوق العاده از ده روسی، ژکو در موقعیتی بسیار مناسب با یک شوت دقیق دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه 57 روی ارسال ده روسی، فازیو با یک ضربه سر دقیق توپ را به زاویه مخالف دروازه فیورنتینا زد.
دقیقه 75 روی یک همکاری تیمی، الشعراوی توپ را به امرسون رساند و ژکو آن را به ده روسی پاس داد تا در نهایت ناینگولان گل سوم را به ثمر برساند.
دقیقه 82 ادین ژکو روی تعلل آستوری، مدافع فیورنتینا توپ را دریافت کرد و با یک شوت خوب تاتاروشانو را مغلوب کرد.
 
آمار بازی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *