دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

تخریب علاءالدین بارعایت تمهیدات ایمنی انجام می شود

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 501846
قائم مقام شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین با رعایت تمهیدات ایمنی از سوی پیمانکار متخصص در حال انجام است و هم اکنون به مرحله پایانی تخریب سقف رسیده است.
تخریب علاءالدین بارعایت تمهیدات ایمنی انجام می شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، وحید محمدی در تشریح اقدامات انجام شده برای اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص تخریب طبقه غیر مجاز پاساژ علاء الدین؛ عنوان کرد: پس از قطعیت رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط دیوان عدالت اداری؛ شهرداری منطقه ۱۱ با انتخاب پیمانکار و مشاور با تجربه و متخصص نسبت به تخریب طبقه هفتم این پاساژ از ۱۸ آبان ماه سال جاری اقدام کرده است که بر این اساس با اجرای راه رو سر پوشیده و ایمن در پیاده روهای ضلع شرق و شمال پاساژ و نصب دستک و حفاظ ایمنی در اطراف بام با استقرار اکیپ HSE ایمن سازی انجام و سپس تمامی تیغه ها، کرکره ها، سقف های کاذب و ضایعات موجود در طبقه هفتم و پشت بام جمع آوری و به خارج کارگاه منتقل شدند.
قائم مقام شهرداری منطقه ۱۱ افزود: همچنین در راستای مقاوم سازی، مهار بندی کف طبقه هفتم با تسمه فلزی و مهار بندی قائم (باد بندها) اجرا شده که پس از آن عایق بندی، شیب بندی و کروم بندی و بتن ریزی کف طبقه هفتم انجام شده است.
محمدی با بیان این که برای تأمین ایمنی و آسایش کسبه و شهروندان ؛ عملیات اجرایی هر شب بعد از تعطیلی پاساژ از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح انجام می شود؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر تخریب سقف طبقه هفتم در دست اقدام است.
او همچنین یاد آور شد: رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و تجدید نظر پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مالک صادر شده و لازم الاجرا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *