يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

محور کرج- چالوس مسدود شد

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 501033
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج- چالوس به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد.
محور کرج- چالوس مسدود شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا گودرزی از مسدود شدن محور کرج- چالوس خبر داد و اظهار داشت: به درخواست استان مازندران به دلیل بارش سنگین برف این جاده مسدود شد.

وی افزود: در استان البرز تا منطقه ماهان در این محور اجازه تردد فقط به افراد محلی داده می‌شود.رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: به علت بارش سنگین برف و کولاک در این محور احتمال سقوط بهمن وجود دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمیشه بجای زنجیر چرخ، تکنولوژی جدیدتر تایر زمستانه را تولید و جایگزین کنیم؟ - تایر عاجدار تمام فصل - که نیاز به زنجیر ندارد بهتر نیست؟
Iran, Islamic Republic of
عکس شهرهای شمالی پوشیده در برف را دیدم یادم آمد حتی پاروی برف هم در بازار نداریم. میشه تولید کرد - صداسیما لطفاً به مردم توضیح بده چه جوری با برف کنار بیان: مثلاً با پاشیدن مقدار خیلی کم شن و ماسه برفها سریع آب میشه و راه منازل و پیاده روها باز میشه. از سرخوردن عابرین و خودرو هم جلوگیری میشه. (در کشورای سردسیر معمولا شهرداریها چند کیسه شن و ماسه برا عموم میزارن که هر کی کمی برا منزلش برمیداره.)
Iran, Islamic Republic of
سری قبل برف رو با بیل پارو کردیم که امری تقریباً ناممکنه. چون همش میچسبه به فلز جدا نمیشه. شن و ماسه هم نداشتیم بریزیم. نمک بود اما باورهامون اجازه نمیده نمک رو بپاشیم رو زمین. یکی صواب کنه یه کارگاه تولید پاروی برف راه بندازه.