يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

خسارت‌جزیی‌به اولدترافورد واردشده‌است

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 500621
باشگاه منچستریونایتد با انتشار پیامی اعلام کرد تئاتر رویاها دچار خسارت آنچنانی در اثر آتش‌سوزی امروز نشده است.
خسارت‌جزیی‌به اولدترافورد واردشده‌است
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند، صبح امروز (دوشنبه) پس از اینکه در ساعت 6:58 صبح این آتش‌سوزی به اطلاع خدمات امداد و آتش‌نشانی منچستر رسید، نیروهای امداد و آتش‌نشانی پس از حضور فوری در محل، آتشی که در جایگاه «ساوت اِند» ورزشگاه اولدترافورد مشتعل شده بود را مهار کردند.
باشگاه منچستریونایتد در واکنش به این موضوع  با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد: حوالی ساعت 7 صبح امروز آتش‌سوزی کوچکی بر اثر اتصال الکتریکی در سکوی سِربابی چارلتون (ساوت اِند) شناسایی شد. نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از این اتفاق در محل حضور پیدا کردند و خیلی سریع و موثر اوضاع را تحت‌کنترل گرفتند. خسارت جزیی به ورزشگاه اولدترافورد وارد شده و این حادثه مصدومی هم نداشته است.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، آتش‌سوزی در موتور آسانسور واقع در اتاق آسانسور صورت گرفته بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان خاموش و تحت‌کنترل قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *