جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش علی لاریجانی به اقدامات سخیف ترامپ

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 500374
این حادثه از طرفی هراس این دولت را ظاهر کرد و نشان داد که آنان از سایه خود هم می ترسند و هم روحیه خشن نژاد پرستانه آنان را که پشت ظاهر عوام فریبانه دموکراسی خواهی و حقوق بشر پنهان شده است را به همگان نشان داد.
واکنش علی لاریجانی به اقدامات سخیف ترامپ
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی درمورد به اقدام اخیر دولت آمریکا در لغو صدور روادید برای اتباع برخی کشورهای اسلامی به ویژه اتباع ایرانی اظهارداشت: این اقدام دولت آمریکا، سخیف بودن در بینش و رفتار آنها را بیشتر نشان می دهد. 

وی افزود: البته این حادثه از طرفی هراس این دولت را ظاهر کرد و نشان داد که آنان از سایه خود هم می ترسند و هم روحیه خشن نژاد پرستانه آنان را که پشت ظاهر عوام فریبانه دموکراسی خواهی و حقوق بشر پنهان شده است را به همگان نشان داد.

رییس مجلس ادامه داد: در غیر این صورت کشوری که از قدرت امنیتی برخوردار باشد با دلهره، اضطراب و هراس چنین تصمیماتی را نمی گیرد، مخصوصا ذکر نام ایران در این میان آن هم به بهانه نگرانی از اقدامات تروریستی به شوخی شباهت بیشتری دارد. 

لاریجانی خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که ایران همواره در مقابل تروریست ها در سال های گذشته ایستاد و بعدها برخی کشورها به این جریان پیوستند.
وی همچنین گفت: ایران کشوری امن و متکی بر خود است و بر خلاف روش نااهلانه آمریکا زمینه مراودات اجتماعی را بین ملل به خوبی فراهم می‌کند و براساس ارزش‌های اسلامی از همزیستی مسالمت‌آمیز همه ملل با عقاید گوناگون حمایت می‌کند و در مبارزه با تروریسم نیز راسخ است و دچار بازی‌های کودکانه برخی کشورها نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *