شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
تمجید فوق العاده لوچو از دنیس

انریکه:وقتی‌مسی در‌زمین باشد،هراتفاقی ممکن‌است

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 500122
سرمربی اسپانیایی آبی اناری‌ها از پیروزی پرگل تیمش راضی و خوشحال است.
انریکه:وقتی‌مسی در‌زمین باشد،هراتفاقی ممکن‌است
به گزارش جهان نيوز، لوئيز انریکه، سرمربی بارسلونا پس از صعود تیمش به نیمه نهایی کوپا دل ری ضمن تمجید از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی این تیم عنوان کرد تیمش در جدال با یکی از بهترین تیم‌های لالیگا، نتیجه بسیار خوبی کسب کرده است.
به گزارش as، بارسلونا امشب با پیروزی پرگل 5-2 مقابل رئال سوسیداد موفق شد در مجموع با نتیجه 6-2 حریف خود را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری شود. پس از بازی انریکه خبرنگاران گفت:
کاملا از نتیجه و صعود به نیمه نهایی راضی و خوشحال هستم. کاملا واضح است که در حال پیشرفت هستیم. امشب اگرچه در خط دفاع کمی به دردسر افتادیم که آن هم ناشی از کیفیت حریف بود اما در خط حمله از بهترین‌ تیم‌ها هستیم. بازیکنان هجومی ما به خوبی قادرند فضاهای خالی را پیدا کنند و اغلب از این لحاظ در زمین مشکلی نداریم. رئال سوسیداد یکی از بهترین تیم‌های اسپانیاست که با یا بدون توپ بسیار خوب و خطرناک کار می‌کند و طبیعی بود که ما را در دیداری که چیزی برای از دست دادن نداشت، به دردسر بیندازد. با این حال، معتقدم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و به خصوص از نمایش تعویضی‌ها راضی‌ام. 
انریکه ادامه می‌دهد:
وقتی مجبور به دفاع و دویدن به دنبال توپ بودیم این نه به خاطر ضعف ما که به دلیل قدرت حریف بود. برنامه اصلی ما خنثی کردن پرس حریف از جلوی زمین با استفاده از تکنیک و فضاسازی دو هافبک کناری‌مان بود که به نظرم در این راه موفق هم بودیم. تعویض ماسکرانو؟ ماسکی خیلی خوب کار کرد. از عملکرد تمام هافبک‌های تیم در این بازی رضایت دارم و بسته به شرایط تصمیم می‌گیرم از کدام‌یک استفاده کنم. ماسکی کمی آسیب دیده بود و نمی خواستیم روی او ریسک کنیم.
سرمربی بارسلونا درباره شرایط خوب تیمش در این هفته‌ها به خصوص در خط حمله گفت:
همان طور که گفتم در خط حمله بازیکنانی باهوش داریم که فضاهای خالی را به خوبی پیدا می کنند. طبیعتا وقتی فضا باشد و بازیکنی چون مسی نیز در زمین باشد، هر اتفاقی ممکن خواهد بود. در مجموع به نظرم کاملا شایسته صعود بودیم و حال منتظر می‌مانیم تا ببینیم فردا چه تیمی حریف ما در نیمه نهایی خواهد شد. قرعه‌کشی؟ روی کاغذ اتلتیکو و بارسا شانس‌های اصلی هستند اما نباید از سلتاویگو ‌و آلاوز نیز غافل شد. به شخصه دوست دارم فینال بین بارسلونا و سلتاویگو باشد.
انریکه در پایان درباره دنیس سوارز که از بهترین‌های میدان بود هم گفت:
حضور موثر در محوطه جریمه از بزرگ‌ترین کیفیت‌های دنیس است. او خیلی خوب می‌داند چه زمانی باید در موقعیت مناسب قرار بگیرد. اگر دقتش را بالاتر ببرد، گل‌های بیشتری نیز به ثمر خواهد رساند. دنیس یکی از معدود بازیکنان تیم دوم بود که به لطف سطح بالای بازی‌اش به تیم اول راه پیدا کرد. هستند بازیکنانی که به تیم اول راه پیدا نمی‌کنند چون از وظایفشان در زمانی که توپ را در اختیار ندارند، غفلت می‌کنند. یک بازیکن در طول نود دقیقه، نهایتا یک تا یک و نیم دقیقه توپ را در اختیار دارد و در 89 دقیقه باقی مانده باید کاری انجام بدهد. اگر نتوانست، پس شانسی برای بازی در تیم‌های بزرگ نخواهد داشت. دنیس بازیکنی عالی‌ست که روند پیشرفت او کماکان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *