پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

صعود یوونتوس به نیمه نهایی با رد شدن از میلان

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 500013
شاگردان آلگری موفق شدند با پیروزی خانگی در برابر میلان، به جمع چهار تیم برتر جام حذفی ایتالیا صعود کنند.
صعود یوونتوس به نیمه نهایی با رد شدن از میلان
یوونتوس و میلان در حالی در چارچوب رقابت های جام حذفی ایتالیا به مصاف هم رفتند که سال گذشته فینالیست این تورنمنت بودند. با این حال، این قهرمان دو دوره اخیر کوپا بود که موفق شد با حذف روسونری، به نیمه نهایی برسد و حریف ناپولی شود.
یوونتوس مطابق انتظار بازی را بهتر آغاز کرد اما تیمِ آلگری نمی توانست موقعیت مهمی روی دروازه خلق کند. سرانجام در دقیقه ۱۰ بازی، قفل دروازه میلان شکست. حرکت سریع خوان کوادرادو و،ی سانتر زیبای اسامواه، با کنترل پائولو دیبالا و شوت سر ضرب وی همراه بود تا جیجی دوناروما نتواند در برابر این ضربه سریع، واکنش خاصی از خود نشان دهد. بیانکونری خیلی سریع پیش افتاد.
فشار یوونتوس ادامه داشت و این بار این میرالم پیانیچ بود که دوباره نشان داد در زدن ضربات ایستگاهی، به کسی رحم نمی کند. شوت هافبک بوسنیایی در دقیقه ۲۱، به گوشه دروازه میلان رسید و اختلاف دو برابر شد. در دقیقه ۲۸، سانتر بلند اسامواه به هیگواین رسید و این بازیکن با زدن سر توپ، شوتش را به سمت دروازه میلان فرستاد که دوناروما ناقص دفع کرد. سامی خدیرا توپ را در بازگشت وارد دروازه کرد اما داور گل را آفساید اعلام کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم یوونتوس هجومی تر آغاز کرد. در دقیقه ۴۹، فرار کوادرادو و سانتر خطرناک وی را دوناروما به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۵۲، میلان در اولین موقعیت و شوت به سمت دروازه اش، به گل رسید. در شلوغی محوطه جریمه، کارلوس باکا توپ روی هوا را با ضربه ای فوق العاده به تور دروازه نتو چسباند تا وی را غافلگیر و روسونری را امیدوار کند. با این حال، خطای بچگانه لوکاتلی روی دیبالا باعث شد که این بازیکن که پیش از این هم کارت داشت، به صورت مستقیم توسط داور اخراج شود. در دقیقه ۵۷، سانتر ارسالی پیانیچ را مانژوکیچ با ضربه سر به سمت دروازه میلان فرستاد که توپش با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۶۰، فرار کوادرادو و سانتر وی را مانژوکیچ نزدیک بود به گل سوم تبدیل کرد اما ضربه سر وی باز هم با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه ۶۹، کوتسکا از روی ضربه ایستگاهی در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی بود اما نتو توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۷۵، ضدحمله مانژوکیچ و پاس وی به دیبالا نزدیک بود وارد دروازه شود اما توپ با برخورد به ساندرو تغییر جهت داد و آفساید اعلام شد. در دقیقه ۷۸، پاس پیانیچ در ضربه ایستگاهی را هیگواین با اختلاف کم به بیرون زد. در دقیقه ۸۳، فرار دوباره کوادرادو و سانتر وی را پیانیچ با قیچی به سمت دروازه میلان زد اما دوناروما توپ را از زیرطاق بیرون آورد. در دقیقه ۸۴، فرار دلوفئو، بازیکن تازه وارد میلان در اولین بازی، به تک به تک با نتو همراه بود اما دروازه بان برزیلی به خوبی مانع تاریخ ساز شدن میلانی ها شد.
در دقیقه ۸۷، پیانیچ یک ضربه آزاد دیگر بدست آورد اما توپش به بیرون رفت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.
ترکیب دو تیم:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *