جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

وداع شاگردان زیدان با جام حذفی اسپانیا

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 500009
رئال مادرید در مجموع بازی رفت و برگشت در مقابل سلتاویگو با نتیجه 4-3 شکست خورد تا از جام حذفی اسپانیا حذف شود.
وداع شاگردان زیدان با جام حذفی اسپانیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری - از چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا، در مرحله یک چهارم نهایی دور برگشت دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید از ساعت 23:45 به مصاف هم رفتند.
                                                                       لحظات مهم نیمه اول 
بازی در شرایطی آغاز شد که رئال مادرید دیدار رفت را در خانه خودی با نتیجه 2-1 شکست خورده بود و باید در این دیدار نتیجه بازی رفت را جبران می کرد. در ابتدا بازی متعادل آغاز شد اما کم کم رئال مادرید توانست مالکیت توپ را بیشتر به دست آورد. مادریدی ها عجله ای برای خلق موقعیت نداشتند و سلتاویگو در پی آن بود تا از ضدحملات استفاده کند. در دقیقه 26 رئال مادرید صاحب یک شانس جدی شد. توپ ارسالی روی دروازه سلتاویگو روی سر رونالدو بود. ضربه سر این ستاره پرتغالی در شرایطی بسیار خطرناک وارد گل نشد و در این صحنه شانس با میزبان یار بود. 
در دقیقه 40 بازیکنان سلتاویگو با یک پاس بلند گوییدتی را در موقعیت گل قرار دادند. ضربه خطرناک و زیبای این بازیکن را کاسیا راهی کرنر کرد. نیمه اول برای مادریدی ها با پایان خوشی همراه نبود و آنها در دقیقه 44 گل دریافت کردند. 
با اشتباه ناچو، آسپاس پشت محوطه جریمه رئال مادرید از او گذشت و با یک پاس عالی در نزدیکی نقطه پنالتی گوییدتی را با کاسیا تک به تک کرد. ضربه گوییدتی را کاسیا به خوبی مهار کرد اما در ریباند توپ به پاهای دنیلو برخورد کرد و وارد دروازه شد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان برسد. 
                                                                     لحظات مهم نیمه دوم
با شروع نیمه دوم رئال مادرید با حالت تهاجمی وارد میدان شد و موفق شد چند حمله را روی دروازه سلتاویگو ایجاد کند اما مدافعان این تیم بسیار خوب عمل می کردند و اجازه کار خاصی به بنزما و رونالدو، مهاجمان مادرید نمی دادند.
در دقیقه 61 رئال مادرید پشت محوطه جریمه با خطایی که روی بنزما انجام شد، صاحب یک ضربه آزاد در مکانی مناسب شد. رونالدو پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه سلتاویگو را باز کرد. 
در دقیقه 64 سلتاویگو در یک ضدحمله خطرناک توپ را پشت محوطه جریمه رئال مادرید رساند. مارسلو دیاز نتوانست ضربه خوبی روانه دروازه کند و توپ با اختلاف ازبالای دروازه به بیرون رفت. 
در دقیقه 66 رئال مادرید باز هم صاحب یک ضربه آزاد شد. کروس توپ را روی دروازه ارسال کرد و سرخیو راموس در مقابل دروازه و در موقعیتی بسیار عالی توپ را با ضربه سر به کنار دروازه زد. فشار رئال مادرید در این دقایق بسیار زیاد بود. در دقیقه 67 روی یک حمله خطرناک رئال مادرید صاحب یک موقعیت دیگر شد. ضربه کریم بنزما با حالت بسیار خطرناکی از کنار دروازه سلتاویگو به بیرون رفت. یک دقیقه بعد مادریدی ها باز هم پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شدند. رونالدو پشت توپ ایستاد اما این بار ضربه او از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. 
کم کم سلتاویگو موفق شد خودش را از زیر فشار بی امان مادریدی ها بیرون آورد و در چند صحنه بر روی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شود اما عملکرد بسیار خوب کاسیا به میزبان اجازه نداد از این موقعیت ها استفاده کند. 
با ورود موراتا به بازی و همچنین حضور وازکز، رئال مادرید در 10 دقیقه آخر بازی بسیار هجومی کار را دنبال می کرد. در دقیقه 83 ضربه موراتا از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه سلتاویگو زده شد اما سرخیو توپ را درازکش جمع کرد. 
در دقیقه 85 سلتاویگو در یک ضدحمله خطرناک بازیکنان کم دقت رئال مادرید در خط حمله را مجازات کرد. پس از چند پاس کوتاه توپ روی خط محوطه جریمه به دنیل واس رسید و این بازیکن با یک ضربه پای راست گوشه دروازه مادریدی ها را هدف قرار داد و دروازه را باز کرد. 
دقیقه 90 رئال مادرید توسط لوکاس وازکز به گل تساوی دست پیدا کرد. سانتر ارسالی روی دروازه را این بازیکن اسپانیایی با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه حریف کرد. رئال مادرید در این بازی شکست نخورد اما به دلیل شکست  2-1 در بازی رفت، از دور مسابقات جام حذفی اسپانیا حذف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *