چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۱
۱۵

چگونه رسانه ملی از نجابت بچه های حزب الهی در برنامه ثریا حسن استفاده را می کند!؟

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 499903
اینکه یک آتش نشان محترم در صومعه سرا باید در خصوص آتش سوزی در برج های تهران و امکانات آتشنشانی تهران صحبت کند و مسائل را به تحریم مرتبط کند البته فقط یک بخش از زیبایی این ماجراست!
چگونه رسانه ملی از نجابت بچه های حزب الهی در برنامه ثریا حسن استفاده را می کند!؟
به گزارش جهان نيوز، شاید بتوان نظر مدیران صدا و سیما را در مورد اینکه برنامه های تلویزیون به صورت تخصصی کار کنند را پذیرفت، اما تبعیض در برخورد با برنامه‌ها را نمی توان قبول کرد. یکی از مصادیق این تبعیض در رسانه ملی در قصه برنامه نود و برنامه ثریا کاملا مشهود است. برنامه نود که به صورت تخصصی به موضوع فوتبال می‌پردازد، دیشب در اقدامی عجیب 45 دقیقه از وقت برنامه را به موضوع آتش نشانان اختصاص داد، آن هم با حضور یک داور فوتبال که در صومعه سرا آتشنشان است.

اینکه یک آتش نشان محترم در صومعه سرا باید در خصوص آتش سوزی در برج های تهران و امکانات آتشنشانی تهران صحبت کند و مسائل را به تحریم مرتبط کند البته فقط یک بخش از زیبایی این ماجراست! بخش دیگر این ماجرا این است که می‌شود در رسانه ملی یک برنامه با موضوع نه چندان جدی و حیاتی باشد اما جدی ترین حرف ها را در مورد کمبود وسائل اتش نشانی به دلیل تحریم در داستان پلاسکو را بزند اما در همین رسانه ملی برنامه ثریا که حدود پنج سال است به موضوعات کاملا جدی و استراتژیک از حوزه های مختلف فناوری و اقتصاد و صنعت و هسته ای و موشکی و نفوذ می پردازد اما به یک باره مدیران رسانه ملی تصمیم می گیرند که ثریا باید فقط به موضوعات علمی بپردازد!.

این یعنی محدود کردن یک برنامه و باز گذاشتن دست برنامه ای دیگر که به وضوح یعنی تبعیض! 

ادامه این روند به آنجا خواهد رسید که برخی برنامه زرد و شبه زرد مسائل اصلی کشور را بررسی کنند و حتی میزبان وزرای تخصصی باشند  و برنامه های کارشناسی و وزین رسانه ملی نیز به موضوعات حاشیه ای  و کم اهمیت بپردازند تا به مسوولی بر نخورد! 

واقعیت آن است که رسانه ملی از نجابت بچه های حزب الهی در برنامه ثریا حسن استفاده را می کند و  آنرا محدود می کند و در مقابل پررویی برنامه ای مانند نود که بارها و بارها پا را از گلیم خود درازتر کرده است سکوت می کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من خوشم از این فردوسی پور نمیاد یه فرد مغروره و به فکره منفعت سیاسی خودشه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه اگر ثریا تعطیل بشه. یک برنامه صریح انتقادی و در عین حال امیدبخش بود. مستندهاشون هم که عالی بود
Iran, Islamic Republic of
اظهارات شما درست و متین.

اما کلمه ی صومعه سرا رو درست به کار ببرید.شائبه ی توهین به این کلمه ی شریف و مردم محترمش از متن شما به ذهن متبادر می شود.لازم است معذرت خواهی کنید.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت؟؟؟
شهاب مجلسی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای این صداوسیمای محافظه کار. شده چوب دو سر طلا
نه حزب الله طرفدارشن و اونوری ها. این ها نتیجه محاظه کاری آقایونه!!!
متاسفم برای صداوسیما
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما باید رسانه انقلاب اسلامی باشد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیشترین بودجه و امکانات و تایم رو آنتن و بهترین وقت را به 90 می دهند برای سرگرمی مردم که مجریش شده استاد همه چی دون و با آزادی کامل درباره هرچیزی نظر میده ولی سه ماه هست که به ثریا بودجه ندادن از ساختمون بیرونشون کردن و وقت مرده نصف شب میدن و بطور نامنظم و با سانسور شدید پخشش میکنند و حالا پخشش رو قطع کردن و دنبال پلمپ کردنش هستن در سالگرد پیام رهبرانقلاب به ثریا این کار صداوسیما میزان انقلابی بودن و توجه به سخنان رهبرانقلاب را نشون داد
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه اگر ثریا قرار باشه محدودیت داشته باشه بهتر که اصلا پخش نشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام، تنها برنامه ای که به مردم توجه می کرد و مشکلات مردم جامعه رو نشون میده همین برنامه ثریا بوذ، که مسایل مردم سیستان و جنوب و شوش رو نشون داد‌. ولی متاسفانه مسولین فقد دم از رهبری میزنن و حرف رهبری برا توجه به مردم و حفظ بچه حزب اللهی رو عمل نمیکنن
سجاد رضایی
Iran, Islamic Republic of
استانداردهای رسانه ملی نتیجه ش میشه زیر کشیدن بچه حزب الهی هاست.
جالبه رسانه ی جمهوری اسلامی است و کمترین حق را مدافعین پیشرفت نظام دارند.
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما لطمه می خوره با این کارها. تا الان هم همه برای سواری گرفتن تهدیدش کردن یا پولشو ندادن. اینها به خاطر اینه که محکم نیستند
شهریار اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیران صدوسیما باید جواب اینها را بدن
فک میکنن مردم این چیزها را متوجه نمیشن ؟
poria
Iran, Islamic Republic of
خوندم. ناراحت شدم از این بی حقی که درحقتون شده
من نود را نمیبینم
ولی متاسفم برای مسولین
Iran, Islamic Republic of
هزينه صدا وسيما را مردم پرداخت ميكنند بنابراين انهاحق انتخاب نوع برنامه ها را دارند نه گروه خاصى چرا كه ما مسلمانيم واحترام به راى اكثريت نشان حكومت علويست
Iran, Islamic Republic of
چه مغلطه ای به هم بافتی!!
1. مسلمانی چه ربطی به اکثریت داره؟؟!!
2. کی گفته عادل اکثریت ایرانه و مردم محروم سیستان و مردم مدافع حقوق هسته ای و مردمی که حقشون و مسکن مهرشون با تصمیمات غلط دولت پایمال شده؛ اکثریت نیستن؟ شما با این ادعای مسلمانی ات خودتو شهروند درجه یک و مرومین را که اکثریت هستن درجه 2 و بلکه کمتر حساب می کنی؟؟؟