پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مونتلا: بازی متعادلی بود و از نمایش تیم راضی هستم

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 499055
مونتلا از نمایش تیمش رضایت دارد و می گوید با سری بالا باید به آینده فکر کنند.
مونتلا: بازی متعادلی بود و از نمایش تیم راضی هستم
ناپولی در یک بازی حساس و مهم، موفق شد میلان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و در راه صعود به لیگ قهرمانان اروپا گام بلندی بردارد. پس از بازی، وینچنزو مونتلا در نشست مطبوعاتی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
بازی خیلی خوبی بود و فکر نمی کنم با رویکرد اشتباهی بازی کرده باشیم. به نظرم متعادل بود و به همین دلیل باید راضی باشیم. از کارهایی که بچه ها انجام دادند راضی هستم؛ با سری بالا پیش می رویم چون مقابل رقیبی سخت، تهاجمی بازی کردیم. بازیکنان مهمی داشتیم که غایب بودند اما آن هایی که بازی کردند هم عملکرد خوبی داشتند. نا امید هستم اما ناراضی نه.
لایق شکست نبودیم، تیم های کمی هستند که می توانند با ناپولی در یک سطح بازی کنند. سوسا بازیکن باکیفیتی است اما در پست رجیستا زیاد بازی نکرده است. به نظرم خوب بازی کرد. آن ها دو گل خوب به ثمر رساندند که باید احترام گذاشته شود. از بازی لذت بردم و می دانم که تماشاگران نیزچنین حسی دارند. یک بازی عقب افتاده داریم و می توانیم بازگردیم. نباید موقع شکست ناامید شد، باید این را بدانیم که بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *