پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

درخواست آتش‌نشانان برای دیدار با رهبرانقلاب

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 498985
حجت‌‌الاسلام تقوی که به نمایندگی از رهبر انقلاب به عیادت آتش‌نشانان رفته بود، از پیغام خصوصی آتش‌نشانان به حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد.
درخواست آتش‌نشانان برای دیدار با رهبرانقلاب
به گزارش تسنیم، حجت‌‌الاسلام سیدرضا تقوی که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به عیادت آتش‌نشانان بستری در بیمارستان رفته بود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که به نمایندگی از ایشان به عیادت آتش‌نشانان بروم؛ ایشان گفتند به تک‌تک آتش‌نشانان عزیز سلام رسانده و ضمن تشکر، ابراز همدردی معظم‌له را به آنها ابلاغ کنم.

وی گفت: بنده از آتش‌نشانانی که در بیمارستان‌ها بستری بودند عیادت کرده و پیغام مقام معظم رهبری را به ایشان رساندم؛ آتش‌نشانان نیز که به دلیل شهادت برخی همکاران‌شان وضعیت روحی خوبی نداشتند، ضمن تشکر از پیگیری‌ها و پیغام خاص رهبر معظم انقلاب، گفتند به نمایندگی از آنها به مقام معظم رهبری عرض کنم که آتش‌نشانان سرباز و فدایی معظم‌له هستند و تا پای جان در انجام وظیفه و خدمت به مردم در صحنه حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام تقوی گفت: البته آتش‌نشانان پیغام دیگری به رهبر معظم انقلاب داشتند و آن هم دیدار جداگانه با معظم‌له بود که بنده پیغام آتش‌نشانان عزیز را به مقام معظم رهبری رساندم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *