شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۲
آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با جهان:

سال 92 باید سال اقتصاد منهای نفت و حضور گسترده مردم باشد

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 278413
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نام گذاری سال 92 با نام " حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد منهای نفت و حضور گسترده مردم در سال جاری تاکید می فرمودند.
سال 92 باید سال اقتصاد منهای نفت و حضور گسترده مردم باشد
آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی جهان نيوز اظهار داشت: نامگذاری هایی که رهبر معظم انقلاب برای سال ها دارند، حاصل یک کار کارشناسی عمیق و گسترده در عرصه نیازهای کشور است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این نامگذاری ها در حقیقت خط راهبردی است اضافه کرد: برنامه راهبردی که همه مسوولان باید برنامه ها را در این راستا تنظیم کنند.

وی تاکید کرد: در حماسه اقتصادی قله ای که مد نظر رهبر معظم انقلاب است اقتصاد منهای نفت است به این بیان که ایشان می فرمایند ما اقتصاد را به سمتی هدایت کنیم که اگر خواستیم یک روزی شیرهای نفت را به روی دشمنان ببندیم بتوانیم به این آرمان که آرمان بلندی است، دست یابیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در حماسه سیاسی ایشان تصریح فرمودند مساله انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است که حماسه آفرینی در این عرصه با حضور فراگیر و گسترده است و این حضور گسترده خود حماسه است.

وی ادامه داد: بعد از آن انتخاب اصلح است که با آن حماسه سیاسی شکل می گیرد به این دو دلیل رهبر معظم انقلاب سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند.

آیت الله خاتمی اظهار داشت: معنای این نامگذاری این است که به حمد الله در سال گذشته از گردنه ها عبور کردیم و اینک به یاری خداوند به سمت و سوی خماسه آفرینی حرکت می کنیم و ملت ایران ملت حماسه آفرینی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مادام که مسئولین در خط ولایت مطلقه فقیه باشند مردم در کنار مسئولین ایستاده اند
امیر
Iran, Islamic Republic of
همینطوری شعار دادن کاری ندارد وقتی رییس جمهور میخواهد این کار را بکند هزاران چوب لای چرخش میگذارند