پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مخترع ۴۰ ساله سوار بر موتور پرنده دست‌ساز

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 634705
«ژائو دلی» مخترع 40 ساله چینی با موتور/اسکوتر پرنده دست‌ساز خود به پرواز درآمد. سیستم پهپاد مانندی که ساخته مجهز به 8 پروانه است و قرار است به قیمت 5500 تا 7200 دلار راهی بازار شود.
به گزارش جهان نيوز،پس ازاولین آزمایش ماه گذشته در شهر «تانگ شیا» در استان جنوبی گوانگ دونگ، این مخترع سوار بر پرنده خود شد که نام آن را ابر جادویی یا پهپاد «جین دو یون» گذاشته است.
وی تاکنون فقط یک نمونه اولیه از آن ساخته است اما تولید تجاری آن را از سال آینده آغاز خواهد کرد و امیدوار است محصول خود را صادر هم کند.
پروانه‌های چیزی که ساخته (اسکوتر / موتور / پهپاد سرنشین دار) به یک قاب مرکزی متصل شده تا حتی‌الامکان سبک باشد. موتور اصلی زیر صندلی نصب‌شده که به گفته خودش مانند یک موتورسیکلت در آسمان پرواز می‌کند اما هنوز تکمیل‌نشده و پوسته بیرونی نیز برایش نساخته است.
این موتور پرنده قادر به حمل انسان تا وزن 100 کیلوگرم است و حداکثر وزن برای تیک آف 256 کیلوگرم تعریف‌شده و سرعتش در آسمان به 70 کیلومتر می‌رسد و مهم‌تر از همه عمر باتری آن 30 دقیقه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *